آشنایی با نیم پلیت شرکت آب و فاضلاب تهران

شنبه 3 مهر 1400
10:06
نشانه ساز

پلاک مشخصات آلومینیومی

شرکت آب و فاضلاب استان تهران بـــه استناد ماده یک قانون تشکیل شرکت‌های آب و فاضلاب ایجاد و در تاریخ 1371/1/24 به شماره 89561 در اداره کل ثبت شرکت ها ثبت و تأسیس شد. ماموریت شرکت آب و فاضلاب استان تهران عبارت است از: تامین، انتقال، تصفیه و توزیع پیوسته آب شرب و جمع آوری،انتقال،تصفیه و دفع بهداشتی فاضلاب بر اساس استانداردهای ملی و بین المللی، توسعه تاسیسات آب و فاضلاب و ارتقای بهره‌برداری نظام‌مند از آن‌ها در راستای توسعه خدمات شهری و ارتقای سطح سلامت عمومی در محدوده جغرافیایی استان تهران.

آب سرچشمه حیات و باارزشترین ترکیب جهان است. شرکت آب و فاضلاب تهران وظیفه خدمت رسانی و رساندن آب شرب بهداشتی به منازل مردم شهر تهران را به عهده دارد. مانند هر شرکت خدماتی دیگر در قبال این وظیفه از مشترکین مبالغی را بر اساس میزان مصرفشان دریافت خواهد کرد. این مبالغ براساس کارکرد کنتور آب مشترکین محاسبه خواهد شد. برای ثبت دقیق و بهتر این اطلاعات هر کنتور دارای اطلاعات منحصر به فردی است. این اطلاعات توسط پلاک آلومینیومی به کنتور آب الصاق می‌شود. این نیم پلیت با چاپ برجسته و طراحی زیبا، دارای ماندگاری بالایی می باشد. پلاک مشخصات یا همان نیم پلیت امروزه به صورت گسترده و بر روی محصولات فراوانی الصاق می‌شود.

علاوه بر مورد فوق الذکر به کمک پلاک مشخصات می‌توان با ویژگی‌های یک محصول بیشتر آشنا شد و دستورالعمل استفاده از آن را نیز فراگرفت. توجه به پلاک مشخصات به ما شیوه استفاده صحیح از یک محصول را می‌آموزد و محدودیت‌های آن را نیز بیان می‌کند. به طور مثال در داخل کابین هر آسانسور یک نیم پلیت فلزی متصل شده است. بر روی این نیم پلیت حداکثر ظرفیت جابجایی آن آسانسور نوشته شده است. ضمنا نکات ایمنی درباره طریقه استفاده از آن نیز بیان شده است. در آن در صورت عدم توجه به این نکات ممکن است سرنشینان دچار حادثه شوند. امروزه وجود پلاک مشخصات بر روی اکثر دستگاه‌ها و وسایل برقی الزامی می‌باشد.

شما میتوانید برای سفارش و ساخت انواع پلاک مشخصات و نیم پلیت های فلزی برای محصولات یا دستگاه‌های خود با ما تماس بگیرید.


[ بازدید : 42 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
بج سینه یک نشان کوچک غالبا فلزی است که صاحبان برندها برای یکسان سازی پوشش و معرفی مجموعه خود از آن استفاده می‌کنند. این وسیله برروی البسه مختلف مانند کت ( آقایان) یا مقنعه (بانوان) و … وصل می‌شود.
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به طراحی و ساخت انواع بج سینه، تندیس، مدال، مارک، لیبل و پلاک است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]