انواع تندیس مشاهیر

شنبه 23 دی 1402
15:57
نشانه ساز

تندیس مشاهیر ادبی زن

در ایران از زمان‎های قدیم تا به امروز زن جایگاه ویژه‌ای در زندگی، خانواده، جامعه و البته در شعر فارسی داشته، حتی زنان بسیاری در جامعه ما از موفقیت‌ها و درجات بالای علمی، ادبی، اجتماعی و سیاسی برخوردار هستند. بسیاری از زنان سرزمین ما در طول تاریخ در زمینه‌های مختلفی چون سرودن شعر به شهرت و آوازه والایی دست یافته‌اند و سالانه در جشنواره‌های مختلف به منظور یادبود و قدردانی از زحمات افراد فعال در زمینه‌های ذکر شده تندیس مشاهیر ادبی زن به این افراد هدیه داده می‌شود. از جمله این مشاهیر ادبی زن می‌توان به سیمین دانشور، سیمین بهبانی، پروین اعتصامی یا مهستی گنجوی شاعر فارسی سرای سده پنجم و ششم اشاره کرد.

تندیس مشاهیر ادبی مرد

از برترین مشاهیر ادبی مرد ایران می‌توان از افراد پر آوازه‌ای چون استاد شهریار، سهراب سپهری، مهدی اخوان ثالث، ملک الشعرای بهار و … نام برد. معمولاً از تندیس این افراد در همایش ها، جشنواره ها و مراسم فرهنگی و ادبی مختلف استفاده می‌شود. این نوع تندیس مشاهیر ادبی مرد به صورت حجیم و سه بعدی طراحی شده و غالباً نمادی از افراد مشهور ادبی هستند که در جشنواره‌های مختلف به پاس تشکر و قدردانی از تلاش‌های افراد موفق در زمینه‌های ادبی و فرهنگی به آنها اعطا می‌شود.

قیمت تندیس مشاهیر

ساخت تندیس مشاهیر یکی از اقدامات فرهنگی خارق العاده‌ای است که از زمان‌های قدیم تا به امروز رواج داشته و به منظور ارج نهادن به مقام والای بزرگان، فضلا، دانشمندان، مشاهیر، شهداء و سرداران قرون گذشته و معاصر ایران زمین انجام می‌گیرد. از انواع تندیس‌ها به منظور قدردانی و تجلیل از چهره‌های مختلف هنری و ادبی در همایش‌ها و بزرگداشت‌هااستفاده می‌شود . این تندیس ها به سبب ارزشی که دارند بایستی از سوی برترین و باسابقه‌ترین شرکت‌های تولید کننده تندیس چون شرکت نشانه ساز تهیه و ساخته ‌شوند تا بدین طریق به تمامی جوانب ساخت تندیس افراد معروف قدیم و جدید از جمله هویت تمدن باستانی، دانش و فرهنگ غنی میهن عزیزمان، ایران، که در زمره کهن ترین و گرانمایه ترین تمدن ها در بین سایر ملل جهان است، توجه شود.


[ بازدید : 7 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
بج سینه یک نشان کوچک غالبا فلزی است که صاحبان برندها برای یکسان سازی پوشش و معرفی مجموعه خود از آن استفاده می‌کنند. این وسیله برروی البسه مختلف مانند کت ( آقایان) یا مقنعه (بانوان) و … وصل می‌شود.
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به طراحی و ساخت انواع بج سینه، تندیس، مدال، مارک، لیبل و پلاک است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]