پلاک مشخصات محصولات شرکت LTG

دوشنبه 23 اسفند 1400
12:41
نشانه ساز

موسس شرکت LTG، دکتر آلبرت کلاین، پیشگام در تولید سیستم های تامین هوای تازه محل کار و بهبود شرایط فرآیند در کارخانه ها بود. در سال 1924، پس از بازگشت از ایالات متحده، این شرکت را تأسیس کردودر حوزه مشاوره مهندسی فعالیت نمود. سپس در دهه 1930، LTG فعالیت های خود را گسترش داد و علاوه بر برنامه ریزی و نصب سیستم های نوآورانه پردازش هوا، شروع به تولید و نصب محصولات تهویه مطبوع برای فرآیندهای صنعتی نمود.امروزه این شرکت در سراسر جهان فعال است و محصولات با کیفیت بالا و راه حل های سفارشی برای هوای اتاق و هوای فرآیند ارائه می دهد. محصولات اصلی آن عبارتند از هوا/آب، پخش کننده هوا و سیستم های توزیع هوا، انواع فن ها و سیستم های فیلتراسیون و رطوبت را تولید می کند.

پلاک مشخصات شرکت LTG توسط گروه تبلیغاتی نشانه ساز برای نصب برروی محصولات شرکت طراحی و ساخته شده است. نیم پلیت LTG علاوه بر اینکه حاوی اطلاعات دقیقی از محصول می باشد بلکه برای تبلیغ برند شرکت محل مناسبی به نظر می رسد. این پلاک از جنس استیل نقره‌ای 0/6 میلیمتری مات خش دار می باشد که با روش اسیدشویی حک تک رنگ تولید شده است.

نیم پلیت هایی که بر روی محصولات شرکت ها و کارخانه ها نصب می شوند، حاوی کلیه مشخصات و مطالب مورد نیاز مشتریان ویا کاربران در مورد محصول مربوط می باشد و از این طریق و به منظور بالابردن آگاهی مشتریان، اطلاعات دقیقی را ارائه می دهند.


[ بازدید : 38 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

بج سینه پرسنل بانک سپه

يکشنبه 22 اسفند 1400
13:53
نشانه ساز

بانک سپه نخستین بانک دولتی ایرانی می باشد که در سال 1304با نام بانک پهلوی قشون (از محل وجوه بازنشستگی نظامیان) تاسیس گردید. در حال حاضر این بانک دارای حداقل 3800 شعبه و 2581دستگاه خودپرداز است که شعبه های آن علاوه بر ایران در کشورهایی نظیر فرانسه، آلمان و ایتالیا مستقر می باشند.

برای ساخت بج سینه بانک سپه از متریال زاماک استفاده شد. همچنین روش ساخت این بج از نوع ریخته‌گری و با آبکاری کروم توسط تیم تخصصی گروه نشانه ساز تولید شده است. این بج را می‌توان هم به‌ وسیله مگنت یا آهنربا و هم به وسیله سوزن به لباس الصاق کرد. نوع اتصال کاملا سلیقه‌ای است و بسته به خواست مشتریان محترم تعیین می‌شود. فرآیند رنگ‌ آمیزی در کارگاه نشانه ساز به صورت رنگ آمیزی کوره‌ای انجام شد. باعث افزایش کیفیت و ماندگاری بالای این نشان سینه شده است.

امروزه استفاده از بج سینه برای بیان و معرفی برند یک بانک و کارکنان آن امری ضروری و لازم است. همچنین استفاده از بج سینه برای امور تبلیغاتی و تصویر ذهنی به منظور جذب مشتریان بسیار موثر واقع می‌شود. بانک‌ها و موسسات اعتباری می‌توانند با برقراری تماس، بج سینه موردنظر خود را به ما سفارش دهند.

بج برنجی از انواع محبوب بج‌های مورداستفاده بانکی است.


[ بازدید : 51 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

پلاک دفتر عاملیت فروش شرکت گسترش طراحان نقش الماس

يکشنبه 22 اسفند 1400
12:19
نشانه ساز

شرکت گسترش طراحان نقش الماس یک شرکت دانش بنیان است که با برند آی‌نوتی‌( iNoti )، خدمات خود را در قالب نرم افزارهای تحت وب و اپلیکیشن های موبایل ارائه می دهد. یکی از مهمترین موارد استفاده از آی نو تی توسعه بازاریابی دیجیتال است، که شرایطی را فراهم نموده است تا علاوه بر ارائه خدمات آی نو تی، کارآفرینی در حوزه بازاریابی نیز کرده باشد.
نحوه عمکرد سیستم آی نوتی به گونه ای است که هر کدام از کاربران حقیقی یا حقوقی پس از ثبت نام رایگان در سامانه آی نوتی، بتوانند به عنوان یک "بازاریاب" فعالیت کنند.
بازاریاب های آی نوتی با معرفی خدمات و محصولات آی نوتی می‌توانند کسب درآمد از آی نوتی داشته باشند.

پلاک دفتر عاملیت فروش شرکت گسترش طراحان نقش الماس توسط تیم تخصصی و مجرب نشانه ساز طراحی و تولید شده است.

برای ساخت این پلاک از استیل نقره‌ای خش دار( مات) به ضخامت 6/. میلیمتری که دور تا دور آن خم شده است که پلاک شرکت به صورت قوطی در آمده و پشت آن چوب ام دی اف برای نصب قرارداده شده است.

برای چاپ و حک طرح و نوشته برروی استیل از فرآیند اسیدکاری استفاده شده است که کادر مجرب نشانه ساز به صورت دقیق و با ظرافت بالا این کار را انجام می دهند.

در ضمن این پلاک با استفاده از رنگ کوره‌ای عالی رنگ شده است. درنهایت برای نصب این پلاک شرکت برروی دیوار از پیچ استفاده می گردد.


[ بازدید : 35 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

اتیکت سینه دکتر مریم حسینی

شنبه 21 اسفند 1400
14:58
نشانه ساز

اتیکت سینه نظیر بج سینه یکی از مناسبترین و سهل الوصولترین ابزارهای تبلیغاتی است. این نشان تبلیغاتی می تواند علاوه بر برند شرکت یا سازمان ، حاوی مشخصات صاحب اتیکت مانند نام و نام خانوادگی ، سمت، رشته تحصیلی، تخصص و... نیز باشد که برای شناسایی و معرفی خود و کارکنان زیر مجموعه از آن استفاده می گردد. با این نشان سینه علاوه بر اینکه اشخاص را معرفی می نماییم، به آنان نیز هویت و شخصیت می دهیم. در حال حاضر شمار زیادی از سازمان ها، موسسات ، فروشگاهها و… ازاین نشا ن زیبا به منظور الصاق به لباس خود و کارکنان مجموعه استفاده می کنند.

خانم کتر مریم حسینی دامپزشک عموی و جراح از آندسته مشتریانی است که سفارش ساخت اتیکت سینه را به گروه نشانه ساز داده است.

جنس اتیکت سینه مورد نظر از آلومینیوم با چاپ فلت و روکش پلی استر می باشد که در اندازه مورد نظر تهیه شده و دارای اتصال مگنتی است.


[ بازدید : 37 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

پلاک مطب دکتر قیاسی

چهارشنبه 18 اسفند 1400
14:03
نشانه ساز

دکتر محمد هادی قیاسی متخصص ارتودنسی می باشد و دارای بورد تخصصی هستند. پلاک مطب دکتر قیاسی به سفارش ایشان و توسط تیم مجرب شرکت نشانه ساز طراحی و ساخته شده است.

این پلاک از جنس استیل نقره ای خش دارمات به ضخامت ۰٫۶ میلی متری است که با فرآیند چاپ طرح (اسیدکاری) به صورت دقیق و با ظرافت بالا بر روی استیل نقش بسته است و با استفاده از رنگ کارهای ماهر و کار بلد رنگ با کیفیت کوره ای تولید شده است. قسمت زیر آن قاب چوبی از جنس ام دی اف و روی آن ورق پلکسی گلس قرار داده می شود و بوسیله فیکس چر جهت فاصله دادن از دیوار نصب شده است.

ازکاربردهای دیگر پلاک فلزی می توان به تهیه پلاک و تابلواداری برای دفاتر موسسات ، سازمانها، شرکت ها، بیمارستان ها، بانک ها ، وکالت و... اشاره نمود. نکته مهم دیگری که مشتریان تابلو شرکت ها باید به آن توجه نمایید مربوط به قیمت می باشدلذا قبل از خرید حتما" مشخصات و متریال پلاک را با مشاوران مجرب نشانه ساز در میان بگذارند و از آنان قیمت تقریبی تابلو را سوال نمایند.چراکه بهای آنها تابع عوامل مختلفی است و هر عامل به تنهایی می تواند قیمت را بالا و پایین نماید.


[ بازدید : 40 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

پلاک برنجی v-team

سه شنبه 17 اسفند 1400
12:11
نشانه ساز

پلاک برنجی v-team به سفارش شرکت مهراز و توسط تیم نشانه ساز طراحی و تولید شده است . جنس این پلاک از برنج بوده و با آبکاری طلا ۱۸ عیار ساخته شده است. فرآیند چاپ طرح(اسیدکاری) به صورت دقیق و با ظرافت بالا بر روی برنج نقش بسته است و به دست رنگ کار های مجرب با بهره گیری از رنگ کوره ای با کیفیت، این پلاک تولید شده است .لازم به ذکر است که برای افزایش کیفیت محصول نهایی، هنرمندان اره کار مجموعه نشانه ساز عملیات برش دور این پلاک ها را به صورت دستی انجام داده اند.

قیمت مارک( پلاک) فلزی براساس جنس فلز سازنده آن، ابعاد، کیفیت، برشکاری و … تعیین می‌شود. برای پوشاک استفاده از مارک برنجی نسبت به مارک استیل هزینه بیشتری برای سفارش کننده در بر دارد. از طرف دیگر کیفیت و زیبایی مارک برنجی بیشتر است. قیمت مارک ریخته گری نیز با توجه به ابعادی که دارد مشخص می‌شود. کیفیت چاپ و حک نیز در تعیین قیمت نهایی موثر است. بالارفتن تیراژ سفارش نیز می‌تواند قیمت نهایی پلاک فلزی شما را به ازای هر عدد کاهش دهد. شرکت نشانه ساز تلاش خواهد کرد در راستای تکریم مشتریان خود کاری با کیفیت را با قیمتی مناسب در اختیار مشتریان خود قرار دهد.


[ بازدید : 39 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

تندیس دکتر حسابی

سه شنبه 17 اسفند 1400
11:18
نشانه ساز

مجتمع آموزشی، فرهنگی دکتر حسابی در شهرستان قم قرار دارد. این مجتم در مقاطع دبستان، متوسطه دوره اول و دوم دانش آموز دارد. هر ساله از نفرات برگزیده و افتخارآفرین این مجموعه در مراسم خاصی تجلیل به عمل می‌آید. متناسب با نام این مجتمع، تندیس دکتر حسابی به نفرات برگزیده اهدا می‌شود. جنس پایه تندیس از سنگ و بدنه با استفاده از زاماک ساخته شده است. این تندیس سه بعدی با طراحی خلاقانه و روش‌های ساخت نوین توسط گروه نشانه ساز تولید شده است. شما می‌توانید جهت ثبت سفارش انواع تندیس حجمی با همکاران ما در شرکت نشانه ساز تماس برقرار سازید.

متریال ( جنس ) مواد استفاده شده در این تندیس استیل، برنج و پلکسی است و در آن از تکنیک های مدرن مدل سازی سه بعدی استفاده شده است

گام اول در ساخت تندیس حجمی، طرح اولیه آن است. این نوع تندیس‌ به واسطه طرح‌خاص و جالب توجه خود شناخته می‌شود. در گام نخست طراحان حرفه‌ای و متخصص با الهام گرفتن از رویداد موردنظر و لوگو یا نماد میزبان همایش، طرحی خاص و ویژه را طراحی خواهند کرد. طراحی سه بعدی اولیه، تجسمی واقعی از تندیس تهایی خواهد بود. پس از اینکه این طرح مورد پذیرش سفارش دهندگان آن قرار گرفت، مواد اولیه مورد نظر برای ساخت آن را انتخاب خواهند کرد.

ماده اصلی در ساخت این نوع تندیس فلزاتی نظیر سرب، زاماک، برنج و … است. به همین علت به آن تندیس فلزی نیز می‌گویند. این مواد اغلب فلزی باعث می‌شود که این یادبود نسبت به تندیس تندیس آماده و کریستال وزن بیشتری داشته باشد. طرح نهایی به سازندگان مجرب تحویل داده خواهد شد و در کارگاه‌های پیشرفته به روش ریخته گری آن را می‌سازند. صنعتگران نهایت تلاش و دقت خود را به کار می‌برند تا قالبی ایده آل ایجاد کنند چون محصول نهایی از دل این قالب بیرون می‎‎آید. با توجه به نوع سفارش، از تاکتیکهای متنوعی در زمینه ساخت تندیس حجمی استفاده می‌کنند که تشریح کامل آنها فراتر از این نوشته خواهد بود. در نهایت پس از ساخت، تندیس اولیه ساخته شده آبکاری خواهد شد تا جلوه حقیقی و زیباتری داشته باشد.


[ بازدید : 35 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

تابلو شرکتAIR

دوشنبه 16 اسفند 1400
11:17
نشانه ساز

تابلو تبلیغاتی امروزه در دنیای تبلیغات یکی از مهم ترین و رایج ترین ابزار های تبلیغاتی به حساب می آیند و باید به گونه ای طراحی شود که چشم افراد را به خود جلب کند. البته تابلو های تبلیغاتی به دو نوع داخلی و خارجی تقسیم می شوند. این تابلوها با توجه به محل نصب دسته بندی می شوند. تابلو های داخلی معمولا ابعاد کوچکتری دارند و بر روی پایه ویا دیوار و…قرار می گیرند. بر خلاف آن تابلو های خارجی معمولا در ارتفاع نصب می شوند و ابعاد بزرگی دارند. ابعاد بزرگ این ابزار تبلیغاتی باعث تاثیر گزاری بصری برای بینندگان می شود. تابلو خارجی می‌تواند تاثیر به سزایی در برندینگ کسب و کار شما داشته باشد.

تابلو تبلیغاتی شرکت AIR از استیل نقره ای وبه روش اسید کاری توسط شرکت نشانه ساز طراحی و ساخته شده است که با استفاده از پیچ به دیوار نصب می شود.


[ بازدید : 32 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

شیلد شرکت ملی نفت

دوشنبه 16 اسفند 1400
10:40
نشانه ساز

شیلد که با نام مدال جعبه ای نیز شناخته میشود برای تجلیل از افراد استفاده می شود و عموما به برگزیدگان در جشنواره ها، المپیادهای علمی و ورزشی و مسابقات سازمانی اهدا می شود. علاوه بر جنبه معنوی و یادبود، معمولا شیلد ها نیز همانند مدال دارای ارزش مادی متریال اولیه نیز هستند. شیلد معمولا منقش به نشان سازمان ، جشنواره یا مسابقاتی است که این مدال برای برگزیده شدن فرد در آن به او اعطا شده است. شیلد نیز همانند مدال دارای ارزش تبلیغاتی بالایی نیز می‌باشد. دلیل این امر نگه داری و نمایش آن توسط دریافت کننده است. مدال جعبه‌ای معمولا از متریالی با ارزش مادی نسبتا بالا تولید می‌شود. متریال استفاده شده در ساخت شیلد مشابه مدال معمولا برنج، سرب، مس و فلزات مشابه است. در ساخت شیلد معمولا از آبکاری هایی نظیر سیاه قلم، برنج یا نقره استفاده می‌شود.

شیلد یادبود نود سالگی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی توسط گروه تخصصی نشانه ساز و به سفارش شرکت ملی نفت طراحی و اجرا شده است.جنس استفاده شده برای ساخت این مدال جعبه ای ، آلیاژ برنج می باشد که با آبکاری طلا مات و براق جلوه ای زیبا به این شیلد داده است. این مدال درون جعبه ای شکیل و ساخته شده از چوب و مخمل( قاب مدال) قرار داده می شود. در ضمن نحوه اتصال آن به صورت مگنتی و سوزنی است.


[ بازدید : 32 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]

مارک چرمی best fashion

يکشنبه 15 اسفند 1400
14:17
نشانه ساز

مارک چرمی best fashion توسط تیم نشانه ساز طراحی و تولید شده است. این مارک از جنس چرم مصنوعی می باشد که با فرآیند چاپ طرح(حکاکی لیزر) به صورت دقیق و با ظرافت بالا بر روی چرم نقش بسته است.

مارک چرمی نمونه ای از یک مارک و لیبل شیک و زیباست که بر روی پوشاک نصب می‌شود. استفاده از این مارک محصول شما را خاص خواهد و جلوه دیگری به آن می‌بخشد. از مارک و اتیکت چرمی در شلوارجین، کاپشن، پالتو و پوشاک چرم استفاده می‌شود. استفاده از مارک چرم تاثیر مثبت و مستقیمی در برندسازی محصولات شما خواهد داشت. برندسازی با نصب لیبل چرمی بر روی محصولات نشان‌دهنده کلاس کاری پوشاک شما می‌باشد و در خریدار حس مثبتی ایجاد می‌کند.

مارک چرمی را می‌توان در رنگ‌های متنوع تولید کرد. جنس ماده اولیه در ساخت مارک چرمی می‌تواند چرم طبیعی یا مصنوعی باشد. این مورد با توجه به سلیقه و هزینه مورد نظر فرد سفارش دهنده تعیین می‌شود. برای نمایش نام و نشان خود بر روی مارک چرمی روش‌های مختلفی وجود دارد. در روش نخست شما می‌توانید متن یا لوگوی خود را تولید کرده و به مارک چرمی متصل کنید. در روش دیگر می‌توانید متن و لوگو خود را به صورت حکاکی لیزری بر روی سطح مارک چرمی ایجاد کنید.

برندسازی فرآیندی است که به تدریج و با رعایت دنباله ای از اصول به دست می‌آید. استفاده از مارکی زیبا و مناسب می‌تواند به این روند سرعت ببخشد. مارک چرمی بیانگر کیفیت نام تجاری شما و اهمیتی است که به محصولات خود می‌دهید.


[ بازدید : 33 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
بج سینه یک نشان کوچک غالبا فلزی است که صاحبان برندها برای یکسان سازی پوشش و معرفی مجموعه خود از آن استفاده می‌کنند. این وسیله برروی البسه مختلف مانند کت ( آقایان) یا مقنعه (بانوان) و … وصل می‌شود.
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به طراحی و ساخت انواع بج سینه، تندیس، مدال، مارک، لیبل و پلاک است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]