نکاتی برای خرید جاسوئیچی سیلیکونی

يکشنبه 13 اسفند 1402
19:32
نشانه ساز

قیمت خرید جاسوئیچی سیلیکونی


جاسوئیچی سیلیکونی در بازار با قیمت‌های متفاوتی به فروش می‌رسد. این تفاوت قیمت به موارد زیادی بستگی دارد؛ به طور مثال ابعاد جاسوئیچی، نوع طرح آن و مواد اولیه در قیمت‌گذاری این کالا موثر هستند‌ همچنین این موضوع که سیلیکون مورد استفاده در جاسوئیچی از نوع مرغوب باشد یا خیر، در قیمت نهایی کالا تأثیر دارد.
قیمت جاسوئیچی سیلیکونی در بازار معمولاً از حدود ۴۰ هزار تومان شروع شده و تا حدود ۱۵۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. البته مواردی مانند نرخ تورم و حتی میزان انصاف فروشنده نیز در این قیمت‌گذاری تأثیر دارند. از طرفی ذکر این نکته ضروری است که ماده اصلی به کار رفته در تولید این نوع جاسوئیچی، سیلیکون است؛ بنابراین هر گونه تغییری که در قیمت این ماده به وجود بیاید، در قیمت نهایی جاسئیچی نیز تأثیرگذار است.

مزایای خرید جاسوئیچی سیلیکونی


لوازم سیلیکونی از جمله جاسوئیچی سیلیکونی، مزیت‌های زیادی دارند. این جنس نرمی و کشش خوبی دارد. این مقاومت کششی موجب می‌شود که عمر محصول افزایش یابد. مزیت دیگری جاسوئیچی این است که در مقابل دما مقاومت خوبی دارد. همچنین خطر زنگ‌زدگی در این نوع جاسوئیچی‌ها وجود ندارد. مزیت دیگر این جنس از جاسوئیچی این است که با محیط زیست سازگارتر است.
این نوع جاسوئیچی‌ها را می‌توان در شکل‌ها و مدل‌های مختلفی ساخت؛ بنابراین طرح‌های زیبا و خلاقانه‌ای را از این نوع جاسوئیچی در بازار مشاهده می‌کنید. درخشندگی خوب، انعطاف بالا و وزن سبک، از دیگر مزایای کالاهای سیلیکونی است. همچنین این نوع کالاها را می‌توان در رنگ‌های مختلفی تولید کرد. یکی از مهمترین مزایای این نوع جاسوئیچی مقاومت و دوام بالای آن است. جاسوئیچی سیلیکونی می‌تواند تعداد بالایی از کلیدها را در خود جای دهد.
سیلیکون از مواد غیرسمی تشکیل شده است؛ بنابراین هنگام قرارگیری در مجاورت پوست انسان، حساسیتی ایجاد نخواهد کرد. مزیت دیگر جاسوئیچی سیلیکونی این است که رنگ ثابتی داشته و به خوبی قابل شستشو است‌. نرمی و انعطاف بالای اقلام سیلیکونی، آنها را از شکستگی مصون می‌دارد. در این نوع جاسوئیچی، هیچ قسمت تیزی وجود نداشته و برای کودکان امن است. این کالا را می‌توانید بر روی کیف و کوله خود آویزان کرده و انواع کلید، سوئیچ، ایرپاد و یا فلش مموری را به آن وصل کنید.

جاسوئیچی سیلیکونی مردانه


شاید گمان کنید جاسوئیچی سیلیکونی به خاطر ظاهر و جنس نرم، منعطف و لطیفی که دارد، صرفاً یک کالای زنانه یا بچه‌گانه است. اما باید بگوییم از این کالا انواع و طرح‌های مختلف و متنوعی وجود دارد. برخی از این طرح‌ها کاملاً اسپرت هستند. برخی دیگر نیز به گونه‌ای طراحی شده‌اند که برای آقایان نیز قابل استفاده هستند. به طور مثال مدل‌هایی مانند گل و یا مدل‌های عروسکی بیشتر مورد پسند خانم‌ها هستند.
اما برخی مدل‌ها نیز به گونه‌ای طراحی شده اند که بیشتر مورد پسند آقایان قرار می‌گیرند؛ مدلهایی مانند توپ فوتبال، تفنگ، اتومبیل، کفش، موتور، سیم بکسل، دنده متحرک، دسته بازی پلی استیشن، فضانورد و مدل‌هایی از این قبیل. هرچند در نهایت تمام این موارد به سلیقه افراد بستگی دارد. بسیار مشاهده می‌شود که برخی از خانم‌ها از مدل‌هایی مانند اتومبیل، فضانورد و یا کفش استقبال می‌کنند.

مطالب مرتبط: بج کت مردانه


[ بازدید : 10 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
بج سینه یک نشان کوچک غالبا فلزی است که صاحبان برندها برای یکسان سازی پوشش و معرفی مجموعه خود از آن استفاده می‌کنند. این وسیله برروی البسه مختلف مانند کت ( آقایان) یا مقنعه (بانوان) و … وصل می‌شود.
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به طراحی و ساخت انواع بج سینه، تندیس، مدال، مارک، لیبل و پلاک است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]