بج سینه بانک و نحوه سفارش

شنبه 23 دی 1402
15:23
نشانه ساز

قیمت بج سینه بانک


به چندین عامل مختلف بستگی دارد. در زیر به برخی از عوامل مهم که ممکن است قیمت را تحت تأثیر قرار دهد، اشاره شده است:
« جنس: بج سینه اداری بسته به متریال اولیه که می‌تواند یکی از انواع فلزی، پلاستیکی، چوبی و غیره باشد، قیمت متفاوتی دارد.
« طرح: سنجاق‌ سینه اداری در اشکال مختلفی قابل ساخت است. پیچیدگی در طراحی، هم در فرآیند زمان تولید تاثیرگذار است و هم دستمزد طراحی آن بالاتر است.
« تعداد: این فاکتور نیز در قیمت نهایی پرداخت تاثیر می‌گذارد.
« تک رنگ یا چند رنگ بودن کار: مطمئناً کار چند رنگ زحمت بیشتری برای رنگ کردن دارد و متقابلاً قیمت نهایی این نوع بج سینه ها بالاتر است.
« آبکاری: این مرحله کاملاً اختیاری و مناسب برای بج سینه هایی است که از جنس فلز هستند. این مرحله به منظور ثابت ماندن رنگ کار توصیه می شود که انتخاب این مرحله نیز شامل هزینه ای جداگانه خواهد شد.
« دستمزد سازنده: هر چه لوگوی پیچیده‌ تری برای ساخت بج سینه انتخاب کنید، دستمزدی که سازنده از شما می‌گیرد بیشتر است.

نحوه سفارش بج سینه بانک


برای سفارش بج سینه بانک در ابتدا باید مکانی معتبر برای ساخت این محصول را بشناسید. وب‌سایت نشانه ساز به عنوان یکی از مراکز تولیدی مطمئن آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز است. در صورت تمایل به ثبت سفارش در این زمینه کافی است از طریق راه‌های ارتباطی با مجموعه در تماس باشید.
در زمان سفارش، فرمی در اختیار شما قرار خواهد گرفت که نیاز است فاکتورهای مهم در رابطه با ساخت این محصول را در اختیار سازندگان قرار دهید. این فاکتورها عبارتند از:
1. طرح: ابتدا باید طرح مورد نظر را مشخص کنید. این طرح می‌تواند لوگو، نام سازمان، عنوان شغلی یا هر نوع دیگری که می‌خواهید روی بج سینه قرار دهید، باشد.
2. جنس: جنس کار می تواند فلزی، استیل و پلاستیک، چوب و موارد دیگر باشد، حتماً یک نوع را مشخص کنید.
3. اندازه: اندازه بج سینه مهم است. معمولاً بج سینه‌هایی با اندازه استاندارد وجود دارند که به آسانی روی لباس قابل نصب هستند. اما اگر اندازه خاصی مدنظرتان است، به تولید کننده اطلاع دهید تا سفارش شما به درستی تهیه شود.
4. رنگ بندی: اگر رنگ خاصی برای بج سینه بانک مدنظر دارید، اعلام کنید. هم می‌توانید کار را تک رنگ سفارش دهید و هم چند رنگ که بسته به هر انتخاب، قیمت متفاوتی را بابت آن پرداخت خواهید کرد.

5. تعداد: مشخص کنید که چند عدد بج می‌خواهید سفارش دهید.
6. زمان تحویل: مهم است که زمان تحویل مورد نظرتان را به تولید کننده اعلام کنید. این که آیا سفارش شما برای یک رویداد خاص است یا به طور معمول برای استفاده روزمره می‌باشد، ممکن است زمان تحویل را تحت تأثیر قرار دهد.
7. هزینه: قبل از سفارش از قیمت حدودی هر بج سینه مطلع شوید که بتوانید برآورد کنید در پایان چه میزان باید پرداخت کنید.


[ بازدید : 7 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
بج سینه یک نشان کوچک غالبا فلزی است که صاحبان برندها برای یکسان سازی پوشش و معرفی مجموعه خود از آن استفاده می‌کنند. این وسیله برروی البسه مختلف مانند کت ( آقایان) یا مقنعه (بانوان) و … وصل می‌شود.
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به طراحی و ساخت انواع بج سینه، تندیس، مدال، مارک، لیبل و پلاک است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]