اتیکت هلال احمر

پنجشنبه 9 فروردين 1403
1:35
نشانه ساز

در دهه‌های اخیر استفاده از اتیکت‌های سینه در ارگان‌ها و شرکت‌های خصوصی و دولتی مختلف بسیار رایج گشته است. این وسیلۀ به ظاهر کوچک هویت افراد را به وضوح مشخص می‌گرداند. اتیکت هلال احمر یکی از انواع اتیکت‌های پرسنلی است که در حال حاضر توسط این ارگان دولتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. جالب است بدانید که اتیکت‌های پرسنلی علاوه بر اطلاعات هویتی افراد مانند نام، نام خانوادگی و سِمت، می‌تواند نام شرکت، لوگو و اطلاعاتی این چنینی را نیز بازتاب دهند؛ بنابراین می‌توان گفت استفاده از اتیکت‌های پرسنلی سینه برروی لباس فرم کارمندان یک روش مناسب برای تبلیغ و جلب توجه به حساب می‌آید. در ادامۀ این مطلب قصد داریم در رابطه با اتیکت ویژۀ هلال احمر اطلاعاتی را در اختیار متقاضیان این محصول قرار دهیم.

قیمت اتیکت هلال احمر


عوامل مختلفی برروی قیمت اتیکت هلال احمر تأثیرگذار هستند، این عوامل را می‌توانیم در قالب دسته بندی زیر توضیح دهیم:


جنس یا مواد اولیه مختلف
اتیکت‌های پرسنلی را می‌توان با استفاده از مواد اولیه مختلفی تولید کرد. موادی نظیر پلاستیک، چرم، پارچه، چوب و فلز می‌توانند به عنوان مادۀ اولیه ساخت اتیکت پرسنلی به کار روند. این موضوع تأثیرگذارترین عامل برروی قیمت تمام شدۀ اتیکت پرسنلی است. معمولاً اتیکت‌های فلزی قیمت تمام شدۀ بالاتری نسبت به انواع مختلف دیگر دارد اما شایان ذکر است که بیان کنیم معمولاً این اتیکت‌های فلزی طول عمر و ماندگاری بالاتری نسبت به انواع دیگر دارند که همین موضوع سبب محبوبیت بیشتر این محصولات گشته است.
نوع چاپ و طراحی
اتیکت‌ها می‌توانند با طرح‌ها و نقوش مختلفی تولید شوند، برای مثال اتیکت هلال احمر با طرح ویژۀ این ارگان تولید می‌شوند. برای چاپ این طرح‌های مختلف برروی اتیکت‌ها می‌توان از روش‌های مختلف چاپ لیزری، سیلک اسکرین یا دیجیتال استفاده کرد که هر کدام از آن‌ها دارای قیمتی متفاوت هستند. شرکت نشانه ساز برای ساخت اتیکت‌های خود از بهترین روش‌های روز دنیا بهره می‌برد تا مصرف‌کنندگان نهایت رضایت را از محصولات داشته باشند.
هزینه های تولید
این موضوع خود به چندین عامل مختلف وابسته است. هزینۀ ماشین آلات، نیروی انسانی، مواد اولیه و غیره می‌توانند از جمله عوامل تأثرگذار برروی هزینه‌های تولید باشند. در آخر می‌توان این گونه نتیجه گرفت که این هزینه‌های تولید برروی قیمت تمام شدۀ محصول تأثیر می‌گذارند.
تیراژ اتیکت
شاید بتوان گفت بعد از جنس، تعداد بیشترین تأثیر را برروی قیمت تمام شدل محصول مورد نظر دارد. معمولاً سازمان‎ها و ارگان‌های مختلف نظیر هلال احمر باتوجه به جمعیت کارکنان خود سفارش خود را ثبت می‌نمایند. اگر قصد سفارش این محصول را دارید ابتدا باید بررسی کنید که چه تعداد از این محصول نیاز شما را برطرف می‌سازد و سپس اقدام به ثبت سفارش نمایید.
طرح و رنگ مورد نظر
پیچیدگی طرح و تعداد رنگ‌های مورد استفاده در تولید یک اتیکت نیز برروی قیمت این محصول تأثیرگذار است، زیرا این دو مورد می‌توانند به سختی کار اضافه کنند. افزایش سختی کار در تولید هر محصولی به معنای افزایش قیمت تمام شدۀ آن محصول است.


خرید اتیکت هلال احمر


برای خرید اتیکت پرسنلی سینه لازم است که آن را باتوجه به نیاز خود سفارش دهید. برای این کار کافی است به یک شرکت تبلیغاتی که خدمات طراحی، چاپ و تولید را به مشتریان خود عرضه می‌دارد، مراجعه کنید. برای شروع کار شما باید طرح دلخواه خود را به شرکت ارائه داده تا آن‌ها باتوجه به سفارش شما اتیکت را آماده کنند اما معمولاً افراد برای طراحی این محصول نیز به کمک نیاز دارند، در شرکت ما طراحی این محصول باتوجه با نظر و سلیقه شما انجام می‌گیرد.
بعد از تأیید نهایی طرح، باید جنس اتیکت پرسنلی مشخص گردد. به طور کلی می‌توان گفت اتیکت‌های پرسنلی به دو دسته فلزی و غیرفلزی تقسیم می‌شوند و سفارش دهنده باید از بین آن‌ها، جنس مورد نظر خود را انتخاب کند.
بعد تأیید طرح و انتخاب مادۀ اولیه نوبت به تعیین تعداد سفارش می‌رسد، زیرا این عامل برروی قیمت تمام شدۀ محصول و زمان تحویل آن به شدت تأثیرگذار است.
شرکت ما مفتخر است که بیان کند سفارشات شما را بدون هیچ تأخیری، در زمان تعیین شده آماده تحویل خواهد کرد، زیرا وقت شناسی جزء اولویت‌های شرکت ما به حساب می‌آید. لازم به ذکر است که بیان کنیم ما همواره در تلاش هستیم تا محصولات خود را با قیمت و کیفیتی مناسب به بازار عرضه کنیم تا مشتریان بتوانند به راحتی محصول مورد نیاز خود را تهیه کنند.

سفارش اتیکت هلال احمر


شما برای سفارش اتیکت هلال احمر می‌توانید با شماره‌های درج شده در سایت تماس گرفته تا همکاران ما شما را در این زمینه راهنمایی کنند.
برای آن که بتوانید یک اتیکت پرسنلی باکیفیت داشته باشید، حتماً به یک شرکت معتبر چاپ و تبلیغات مراجعه کنید، زیرا در حال حاضر شرکت‌های بسیاری در این زمینه در حال فعالیت هستند اما کیفیت کار هرکدام با دیگری متفاوت است. شرکت تولیدی نشانه ساز یکی از معتبرترین شرکت‌های تبلیغاتی است که می‌تواند یک محصول باکیفیت را برای پرسنل شما آماده کند.

اتیکت فلزی هلال احمر


اتیکت‌های فلزی یک از بهترین انواع این محصولات به شمار می‌روند که شما می‌توانید آن‌ها را به راحتی تهیه کنید. شما با سفارش یک اتیکت فلزی می‌توانید برای مدت طولانی از سفارش و خرید مجدد آسوده باشید، زیرا نوع فلزی این محصول در برابر عواملی نظیر مواد شوینده مختلف، ضربه و غیره مقاوم بوده و دچار تغییر رنگ یا حالت نمی‌گردد. اتیکت‌های فلزی نیز خود به چند دسته مختلف تقسیم می‌شوند:

اتیکت آلومینیومی


یکی از پرطرافدارترین مواد اولیه‌ای که برای ساخت این محصول به کار می‌رود، آلومینیوم است، زیرا انجام خدمات چاپ به راحتی برروی این فلز قابل انجام است و محدودیتی را ایجاد نمی‌کند. با انتخاب اتیکت آلومینیومی خیالتان از بابت خدمات چاپ به طور کامل راحت خواهد بود، زیرا آلومینیوم محدودیتی را در انتخاب رنگ‌ها ایجاد نکرده و به راحتی می‌توانید از رنگ‌های مختلف برای تولید اتیکت خود استفاده کنید.

اتیکت برنجی


اگرچه استفاده از این آلیاژی برای ساخت این محصول چندان رایج نیست اما با این حال مشتریان خاصی برای این محصول وجود دارند. علت آن که این محصول به اندازۀ نوع آلومینیومی آن محبوب نگشته است، محدودیت‌هایی است برای چاپ طرح و رنگ‌های مختلف برروی آن وجود دارد.


[ بازدید : 10 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
بج سینه یک نشان کوچک غالبا فلزی است که صاحبان برندها برای یکسان سازی پوشش و معرفی مجموعه خود از آن استفاده می‌کنند. این وسیله برروی البسه مختلف مانند کت ( آقایان) یا مقنعه (بانوان) و … وصل می‌شود.
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به طراحی و ساخت انواع بج سینه، تندیس، مدال، مارک، لیبل و پلاک است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]