پرچم تشریفات ایران در نشانه ساز

شنبه 18 آذر 1402
16:23
نشانه ساز

یکی از مهمترین ابزارهای تبلیغات، پرچم تشریفات است که از رایج‌ترین آنها می‌توان به پرچم تشریفات ایران اشاره کرد. اصولاً پرچم تشریفات ابزاری است که هر شرکت یا سازمانی برای نمایش دادن لوگو و برند خود از آن استفاده می‌کند. حال در بسیاری از محیط‌های کاری به‌خصوص سازمان‌ها و ادارات دولتی، از پرچم تشریفات ایران نیز در کنار پرچم تشریفات مختص آن سازمان استفاده می‌شود. قسمت‌های اصلی یک پرچم شامل ۴ بخش پایه، پارچه، ریشه و چاپ روی آن می‌شود.

پایه پرچم تشریفات ایران


پایه پرچم تشریفات ایران، معمولاً از یک میله و سرمیله تشکیل شده و پرچم را بر روی خود نگه می‌دارد. پایه‌ها انواع مختلفی دارند که شامل پنجه شیری، خورشیدی، استیل و سنگی می‌شود. پایه‌های پنجه شیری و خورشیدی معمولاً از جنس چدن یا برنج هستند که با کروم، نقره یا طلا روکش می‌شوند. پایه‌های استیل نیز از یک قالپاق استیل به همراه یک قطعه سنگی ساخته می‌شوند. پایه‌های سنگی نیز از سنگ‌های مرغوب ساخته شده که هیچ گونه روکشی بر روی آنها کشیده نمی‌شود و در رنگ‌های تیره و روشن وجود دارند.

چاپ روی پرچم تشریفات ایران


چاپی که بر روی پرچم تشریفات ایران انجام می‌گیرد، در چند روش مختلف وجود دارد؛ روش‌های چاپ لیزری، پفکی، دیجیتال و سیلک. از ویژگی‌های چاپ دیجیتال می‌توان به سرعت، دقت و تنوع بالا، عدم محدودیت در سایز پارچه، عدم نیاز به نیروی کمکی زیاد، امکان اصلاح در حین کار و امکان چاپ نوشته‌های بسیار ریز اشاره کرد.
چاپ لیزری نیز توانایی زیادی در چاپ نوشته‌ها و تصاویر ریز و ظریف داشته و نیاز به الگو و قالب ثابت ندارد. اما در چاپ سیلک که معمولاً به صورت دستی انجام می‌گیرد، ظرافت زیادی برای چاک وجود ندارد. در چاپ پفکی نیز طرح مورد نظر به صورت حجمی و برجسته چاپ خواهد شد.


مدت زمان تحویل پرچم تشریفات ایران


مهمترین عاملی که می‌تواند مدت زمان تحویل پرچم تشریفات ایران را تعیین کند، تعداد سفارشات است. معمولاً مدت زمانی که طول می‌کشد پرچم‌ها ساخته شوند، بین ۲ الی ۵ روز است. حال با توجه به تیراژ سفارش این مدت زمان ممکن است قدری بیشتر یا کمتر باشد. البته در برخی از مواقع نیز بر مبنای نیاز مشتری ممکن است تحویل پرچم‌ها به صورت فوری و یک روزه انجام گیرد.

کاربردهای پرچم تشریفات ایران


مهمترین کاربردی که پرچم تشریفات ایران دارد این است که می‌تواند حالتی رسمی‌تر به کار بدهد. از این نوع پرچم معمولاً در اغلب مراسم‌های رسمی، همایش‌ها و کنفرانس‌های داخلی و خارجی، غرفه‌های نمایشگاهی، اتاق مدیریت و اتاق کنفرانس در ادارات و سازمان‌های مختلف، رویدادهای ملی و بین‌المللی، مراسم‌های مذهبی و … استفاده می‌شود.


در این مطلب در مورد پرچم تشریفات ایران، کاربردها و انواع آن صحبت کردیم. استفاده از پرچم تشریفات می‌تواند شما و کارتان را حرفه‌ای‌تر نشان داده و رسمیت بیشتری به آن ببخشد. به‌خصوص اگر به دنبال برگزاری یک کنفرانس یا رویداد در سطح ملی یا بین‌المللی هستید، حتماً از قرار دادن پرچم تشریفات ایران غافل نشوید؛ زیرا استفاده از انواع پرچم‌های تشریفات اعم از پرچم‌های تبلیغاتی و پرچم ایران، می‌تواند بازخورد بسیار خوبی در ذهن مخاطب داشته باشد. این موضوع به این دلیل است که مخاطبین شما از ابتدای ورود به شرکت، اداره یا غرفه شما معمولاً از جزئی‌ترین تا کلی‌ترین خصوصیات کارتان را در نظر خواهند گرفت.


[ بازدید : 12 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
بج سینه یک نشان کوچک غالبا فلزی است که صاحبان برندها برای یکسان سازی پوشش و معرفی مجموعه خود از آن استفاده می‌کنند. این وسیله برروی البسه مختلف مانند کت ( آقایان) یا مقنعه (بانوان) و … وصل می‌شود.
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به طراحی و ساخت انواع بج سینه، تندیس، مدال، مارک، لیبل و پلاک است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]