در مورد بج سینه بیشتر بدانیم

چهارشنبه 29 بهمن 1399
11:23
نشانه ساز
در مورد بج سینه بیشتر بدانیم

بج‌سینه چیست؟ برای اغلب مردم جامعه بج‌سینه کلمه ناآشنایی است. اما با کمی دقت متوجه می شوند که آن یک شئ و نشانی(غالبا” فلزی) تبلیغاتی است، که به عنوان یک نماد از یک سازمان می‌باشد. بج‌سینه با عناوین دیگری نظیر سنجاق سینه، گل سینه، پلاک سینه نیز شناخته می شود.

بر اساس اطلاعات موجود، اولین بار از بج‌سینه در زمان بازگشایی نخستین مراسم ریاست جمهوری ایالت متحده آمریکا در سال ۱۷۸۹ میلادی به کار برده‌شده است. آن‌هنگام بود که طرفداران جورج واشنگتن برای نخستین بار با نصب بج هایی با شعار یکسان بر روی لبه‌ی کت خود طرفداریشان رااز ایشان اعلام کردند.
در مورد بج سینه بیشتر بدانیم :

در دنیای امروز بج‌سینه را به عنوان کوچکترین ، ظریفترین و پرمصرفترین ابزار تبلیغاتی می‌شناسند. به طور معمول موسسات، سازمان‌ها وشرکت ها، به منظور یکسان سازی معرفی مجموعه خود از آن استفاده می‌کنند. علاوه برآن، نشان سینه را درمراسم‌ها و گردهمایی‌ها برروی سینه کارمندان یا شرکت کنندگان نصب می‌نمایند. این بج ها جنبه تبلیغاتی و معرفی برندی خاص را نیز خواهد داشت.

با توجه به اینکه اندازه و سایز آنها ،کوچک می باشد، لذا امکان نگه داری از این نشانه‌ها به راحتی برای ا فرا د و کارکنان امکان‌پذیر خواهند بود.

طراحی، ساخت و تولید

طراحی، ساخت و تولید بج‌سینه‌‌‌ ‌ نیازمند دقت و ظرافت خاصی می باشد که به کمک هنر، مهارت و تکنولوژی، ظهور و بروز پیدا می کند. نشان‌های سینه معمولا” از آلیاژهای فلزی تولید و ساخته می‌شوند.

با توجه به اینکه غالبا بج‌سینه از جنس آلیاژ هایی از فلز تهیه می شوند لذا براساس نوع متریالی که استفاده می‌کنند به انواع مختلفی نظیر: بج برنجی، بج استیل ، بج آلومینیومی و … تقسیم می‌شوند.

برای ساخت بج‌سینه ابتدا لوگو و نشان شرکت ها ،موسسات، مجموعه ها و … در شکل های متفاوت طراحی می‌شوند . سپس براساس نظر مشتری آلیاژ فلزی مربوطه انتخاب شده و نسبت به برش کاری اقدام می گردد. در مرحله بعد در صورتیکه بر اساس نظر مشتری از آلیاژ برنج استفاده شود، بج وارد مرحله آبکاری شده و براساس درخواست مشتری، نسبت به آبکاری طلایی، نقره ای، مسی و…. اقدام می گردد.

سفارش و قیمت

قیمت بج‌سینه ‌ به عوامل مختلفی نظیر طراحی ، نوع جنس ، نوع سفارش و… وابسته می باشد. این قطعه تبلیغاتی کوچک و زیبا از مواد و متریال مختلفی تهیه و تولید می شود ، که در تعیین قیمت نهایی آن نقش عمده‌ای را ایفا می نماید. علاوه بر این ، شکل و طراحی هم به صورت مشخص در تعیین قیمت هر بج تاثیر به سزایی دارد.


[ بازدید : 103 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

پلاک دستگاه

شنبه 13 دی 1399
14:30
نشانه ساز
پلاک دستگاه

(device license plate )پلاک دستگاه
پلاک دستگاه ( پلاک صنعتی) همان طوری که از نامشان پیدا و مشخص می باشد ، نوعی پلاک هستند . پلاک را در اغلب موارد می توان به عنوان شناسنامه کار ( حاوی اطلاعات دستگاهی می باشد) برای تجهیزات ، ماشین آلات اعم از ماشین آلات سبک و ماشین آلات سنگین و …. در نظر گرفت . با توجه به اینکه پلاک دستگاه ( پلاک صنعتی) ، معمولا در محیط هایی نصب می شوند که علاوه بر مقاوم بودن باید از عمر طولانی برخوردار باشند.
یکی از روش های تولید پلاک دستگاه ، روش اسید شویی می باشد که در این روش وبر اساس نیاز با حذف قسمت هایی از پلاک آن را به شکلی در می آورند که یک قسمت گود و قسمت دیگر برجسته باشد، یک روش بسیار قدیمی است که بیش از 500 سال قدمت دارد و ابداع آن به قرن 16 میلادی بر می گردد که این روش برای تزیین کلاه خودها و زره ها کاربرد داشته است . همچنین از روش اسید شویی در کارهای هنری نیز استفاده می شده است . بزرگ ترین و ماهرترین نقاش با روش اسید شویی در دنیای نقاشی ، رامبرانت بوده است که سبک اورا “نقاشی با قلم تیزا بی” نیز می گفته اند . در حال حاضر که با توجه به آشنا شدن با تاریخچه روش تولید پلاک فلزی و صنعتی از طریق اسید شوری ، به قدمت این روش نیز پی بردید . این طور به نظر می رسد که ، در طول این زمان طولانی روش جایگزینی برا ی ساخت پلاک فلزی ابداع شده باشد. لذا با رشد دنیای صنعت، امکان چاپ روی فلزات نیز مقدور گردید و با ابداع و اختراع دستگاه های صنعتی جدید و رنگ های شیمیایی خاص و کوره ای، امکان چاپ روی انواع ورق فلزی میسر شده است. به لطف ماشین آلات پیشرفته و پیروی از روش های جدید تولید در جهان، شما می توانید در گروه تبلیغاتی نشانه ساز بالاترین و بهترین کیفیت چاپ روی فلز را ببینید. تولید پلاک صنعتی رنگی، قبل از به کارگیری این روش امکان پذیر نبود و پلاک های فلزی رنگی و پلاک های صنعتی به صورت دستی تولید و رنگ می شدند. چاپ رنگی روی پلاک فلزی یک روش جدید است که با استقبال بسیاری نیز روبرو شده است .
طراحی، تولید و ساخت
باتوجه به این که پلاک صنعتی بر روی چه نوع کالایی می خواهد نصب شود و ازچه متریال و موادی استفاده شود و یا چه مشخصاتی باید روی آن درج گردد و نیز برای طراحی و ساخت آن نیازمند دقت و ظرافت لازم و کافی می باشد . .
با توجه به این موارد ، در اغلب مواقع طراحی ، تولید و ساخت پلاک صنعتی ( پلاک دستگاه) از پیچیدگی خاصی برخوردار می باشد که تیم متخصصین گروه تبلیغاتی نشانه ساز ضمن اشراف به همه موارد فوق و در اسرع وقت توانایی انجام سفارش مشتریان محترم را دارا می باشد. که در تصاویر زیر تعدادی از پلاک های صنعتی که توسط شرکت نشانه ساز تولید شده است را ملاحظه می فرمایید.
پلاک اسیدی

.

کاربرد
متداول ترین کاربرد و استفاده از پلاک های صنعتی ( پلاک های دستگاه) ، جهت نصب در تجهیزات و ماشین آلات سبک و ماشین آلات سنگین نظیر کمپرسور ها ، موتور برق ها ، اتو مبیل ها ، لوازم خانگی ، تجهیزات پزشکی آسانسور و سایر دستگاه ها می باشد . این نوع پلاک به طور کلی حاوی اطلاعات دستگاهی است که بر روی آن نصب می گردد و مثلا در مورد تابلو برق ، اطلاعاتی نظیر نام تابلو ، شماره سریال ، درجه حفاظت ، و سال ساخت درج می گردد . پلاک دستگاه ( پلاک صنعتی ) معمولا از جنس پلاک استیل یا آلومینیوم ساخته می شوند ، چرا که باید دارای عمر طولانی باشند و ضمنا در تماس با سایر اشیا و وسایل کلمات حک شده روی آنها به راحتی پاک نشود .
قیمت و سفارش
با توجه به این که پلاک های دستگاه ( پلاک های صنعتی) از طرفی دارای تنوع زیاد و مختلفی می باشند واز طرف دیگر نوع جنس و متریال بکاررفته (طلا، نقره ، برنز و … ) از اهمیت فراوانی برخوردار می باشند ، در ضمن اندازه و ابعاد آن و نوع رنگ کاری نیز دارای اهمیت می باشند ، لذا همه این عوامل در تعیین قیمت برای طراحی ، تولید و ساخت پلاک دخیل می باشند .
گروه تبلیغاتی نشانه ساز با داشتن بیش از 25 سال سابقه و تجربه طولانی در زمینه های تبلیغاتی و تولید پلاک های دستگاه ( پلاک های صنعتی) ، افتخار دارد که با در اختیار داشتن امکانات و تجهیزات گسترده و داشتن کارخانه ای بزرگ و مدرن ، به همراه کارکنان مجرب و کار آزموده آماده و مهیا برای قبول و ا نجام سفارش های متقاضیان عزیز و گرامی با نازل ترین قیمت و بالا ترین کیفیت و در اسرع وقت می باشد .
جهت مشاوره رایگان وسفارش ، طراحی و ساخت بج سینه، کاپ ورزشی و تندیس ورزشی با شماره های 02188843200 و 02188842300 تماس حاصل فرمایید .


[ بازدید : 121 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

کاپ ورزشی( قهرمانی)

چهارشنبه 26 آذر 1399
12:30
نشانه ساز

(sports cup) کاپ ورزشی

کاپ ورزشی، کاپ قهرمانی و تندیس ورزشی ، قطعه و جسمی تزیینی و تبلیغاتی هستند که معمولا” به اشکال مختلف و با استفاده از آلیاژهایی از جنس فلز ( طلا، نقره ، برنز ) ، شیشه ، سرامیک ، پلاستیک، رزین و… طراحی، ساخته و تولید می شوند . کاپ ورزشی و تندیس ورزشی را به عنوان پاداش ، سمبل و نمادی در یک رویداد مهم ، نظیر مسابقات ورزشی و فرهنگی به نفر برتر و یا یک تیم برتر اهداء می نمایند . و همچنین به عنوان هدیه به اشخاص شاخص در حوزه های فرهنگی ، اجتماعی ، علمی ، پژوهشی ، نظامی و … تقدیم می گردد .

در اغلب موارد در این گونه امور و فعالیت ها علاوه بر کاپ ورزشی و تندیس ورزشی، مدال ورزشی به قهرمان و نفرات برتر و اشخاص شاخص آن رشته ورزشی و حوزه های فعالیت دیگر نیز تعلق می گیرد .

اهداء جوایز ورزشی از قدیم الایام در جهان متداول و مرسوم بوده است ، که ا بتدایی ترین آن مربوط به یونان باستان اشاره نمود که به نفرات برتر مسابقات ورزشی صرفا” گلدان های لورن ( لورل) می دادند.

سپس در اواخر قرن شانزدهم به نفرات اول جسمی به نام چالیسس اهداء می شد که شباهت فراوانی به کاپ های ورزشی امروزی داشته است . از معروفترین و مهمترین کاپ های ورزشی و قهرمانی در جهان می توان به کاپ قهرمانی جام جهانی فوتبال، جام ملت های اروپا ، جام لیگ قهرمانان اروپا اشاره نمود ودر ایران نیز به لیگ خلیج فارس و جام حذفی فوتبال اشاره کرد.

طراحی،تولید و ساخت

باتوجه به نوع مسابقات و رویداد های مختلف ورزشی و غیر ورزشی ، جام های ورزشی ( کاپ های قهرمانی ) و تندیس ورزشی ، دارای ا نواع مختلف و تنوع فراوانی می باشند ، نظیر: فرهنگی ، اجتماعی ، علمی ، ورزشی و… که با توجه اهمیت رویداد مربوطه و شاخص و معیار مربوطه ، ارزش و اهمیت کاپ ورزشی و یا تندیس ورزشی (محلی ، شهرستانی ، استانی ، منطقه ای ، کشوری ، بین المللی و المپیک) متفاوت و مختلف می باشند و به فرآخر آن ، دارای ارزش معنوی بالایی برای قهرمانان و یا کشورهایی که ورزشکاران و نخبگانی که در آنجا پرورش یافته اند ، دارند ، و نیز در بسیاری از موارد لازم است برای مدت زمان طولانی ویا حتی به طور دائم نگهداری و حفظ شوند .

اغلب این کاپ ها درکلکسیون ها ، دانشگاه ها، مراکز آموزش عالی ، مدارس ، مساجد ، پادگان ها و مراکز نظامی و ا نتظامی ، وزارتخانه ها و سازمان ها و شرکت های دولتی و غیر دولتی و مکانهای مهم تاریخی و موزه ها و در برخی موارد نیز در منازل برای همیشه باقی خواهند ماند .

با عنایت به موارد مطروحه ، در اکثر مواقع طراحی ، تولید و ساخت کاپ ورزشی و تندیس ورزشی دارای فرآیند طولانی بوده و توسط شرکتهای تبلیغاتی طراز اول تهیه وساخته می شوند . معمولا” برای ساخت آنها باید از جنس و موادی دارای کیفیت بالا ، ارزشمند و مقاوم استفاده گردد .

فرآیند طراحی ، تولید و ساخت کاپ ها و تندیس های ورزشی و قهرمانی از آلیاژ های فلز ، در گروه تبلیغاتی نشانه ساز به صورت زیرمی باشد:

ابتدا براساس در خواست و سفارش مشتری طرح و نمونه اولیه کاپ و تندیس ورزشی توسط متخصصین و طراحان مجرب شرکت تهیه و برای بررسی و تایید متقاضی ارائه می گردد .

پس از بررسی و تایید طرح و نمونه اولیه کاپ و تندیس ورزشی توسط متقاضی، در اسرع وقت نسبت به انجام قالب گیری بر اساس درخواست مشتری اقدام می گردد .

در مرحله بعد و پس از انجام قالب گیری ، نسبت به درج متن تبلیغاتی و سایر مشخصات لازم ( بر اساس نظر و درخواست و سفارش مشتری ) بر روی بدنه کاپ و تندیس ورزشی اقدام می گردد .

در گام نهایی و پس از بررسی و چک نهایی محصول تولید شده توسط کارشنا سان ذیربط، کاپ و یا تندیس تولید شده ، به منظور انجام امور مربوط به بسته بندی و تحویل مشتری ارائه می گردد .

کاربرد

همانطوری که در قسمت بالا عنوان گردید ، اهداء کاپ و تندیس ورزشی در اغلب موارد در رویدادهای مهم و خاص و مسابقه های ورزشی صورت می گیرد . کاپ و تندیس ورزشی از دیر باز و زمان های طولانی گذشته ، به عنوان یکی از ا بزارها و وسیله های مهم و پر کاربرد تبلیغاتی و اطلاع رسانی در عرصه های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی به شمار می رفته است .

این قطعه و شیئ نمادین ، که برای مراسم و گردهمایی های فرهنگی ، ورزشی و علمی به گونه ای طراحی و ساخته می شود که به طور کامل و مشخص نشانگر و بیانگر هویت و ماهیت و نوع برند خاص در یک رویداد مهم و تاریخی می باشد .

به بیان دیگر هر مسابقه و رویداد خاص از طریق یک تصویر و شمایلی که در کاپ و تندیس ورزشی درج شده است ، نمایان و مشخص می شود و همانند یک تابلو ، پلاک، مدال و امثالهم ، یک جسم و شی تزیینی می باشند و علی رغم این که صرفا” به یک شخص ( فرد) و یا گروهی از اشخاص (تیم) اهدا می گردد ولی تاثیر اطلاعاتی و تبلیغاتی آن در وسعت زیاد و تا سالیان متمادی و طولانی وحتی در برخی از موارد برای همیشه باقی می ماند.

تبلیغات از دیر باز به عنوان ابزاری در زندگی اجتماعی انسانها وارد شده و وجود داشته است ، که در آن سازنده ، تولید کننده ، موسسات خدماتی و فروشندگان محصولات سعی می کنند از راه ها و روش های گونا گون و متفاوت و جذاب و تشویق کننده ، توجه خریداران را به خرید محصول ، خدمات و تولیدات خود جلب نمایند . آنچه که امروزه به عنوان تبلیغات نو و مدرن شناخته می شوند ، ریشه در قرن های نوزدهم و بیستم دارد.

کاپ های ورزشی (قهرمانی) یا تندیس های ورزشی و یا سایر موارد ، نیز یکی از این ابزارهای تبلیغی می باشند که از یک طرف کنفدراسیونها و مجریان برگزاری مسابقات ، با پیدا کردن اسپانسرهای مختلف ، به منظور قبول پذیرش هزینه های مسابقات توسط آنها و از طرف دیگر استفاده اسپانسرها نیز از طریق انجام تبلیغات لازم ( مربوط به تولیدات ، خدمات و یا محصولات) بر روی کاپ ها و تندیس های ورزشی واز این طریق به نوعی قسمتی از زحمت و هزینه های این اسپا نسرها جبران شود . در ضمن علاوه بر رونق بخشیدن به کسب و کار موسسات تبلیغاتی باعث تنوع در هنرو نوع تبلیغات موسسات تبلیغاتی نیز خواهند شد .

قیمت و سفارش

هزینه طراحی ، تولید و ساخت کاپ ها و تندیس های ورزشی و قهرمانی به عوامل بسیاری وا بسته می باشند . از اهم این عوامل می توان به نوع جنس و متریال بکاررفته (طلا، نقره ، برنز و … ، متن مورد در خواست مشتری برای درج در روی بدنه کاپ و تندیس ، آب کاری ، رنگ کاری و سایز و اندازه کاپ و تندیس اشاره نمود .

یکی از ابزارهای اصلی تبلیغاتی درمسابقات کاپ قهرمانی (جام قهرمانی ) است. کاپ قهرمانی هویت یک مسابقه است و شاید برای بیان مسابقات در یک تصویر بتوان به شمایل کاپ قهرمانی اکتفا کرد.

جام قهرمانی مشابه ساخت مدال و شیلد یک شی زینتی است که فقط به یک شخص یا گروه اهدا می شود ولی تاثیر تبلیغاتی آن در دراز مدت بسیار فرا تر از یک شخص یا یک تیم است زیرا معمولا از آن ها در کلکسیون ها نگه داری می شود و تصاویر آن دست به دست خواهد شد.

در طراحی و ساخت کاپ قهرمانی نماد سازی اهمیت بالایی دارد. پس از طراحی فرم و انتخاب طرح توسط سفارش دهنده قالب گیری انجام می شود و در نهایت شعار های تبلیغاتی و مشخصات روی بدنه جام درج می شود. متریال مورد استفاده در تولید کاپ قهرمانی وابسته به درخواست سفارش دهنده از فلزاتی نظیر طلا، نقره، برنج، سرب، شیشه یا سرامیک است.

گروه تبلیغاتی نشانه ساز با داشتن سابقه و تجربه طولانی در زمینه های تبلیغاتی و تولید کاپ ها و تندیس های ورزشی ( کاپ های قهرمانی ) ، تابلوهای پزشکی و وکالت ، مدال های ورزشی ، و بج سینه و … ، افتخار دارد که با در اختیار داشتن امکانات و تجهیزات مدرن و گسترده به همراه متخصصین ماهر و کار آزموده نسبت به ا نجام سفارش های مشتریان عزیز و گرامی با نازل ترین قیمت و بالا ترین کیفیت و در اسرع وقت اقدام نماید .

جهت مشاوره رایگان وسفارش ، طراحی و ساخت کاپ ورزشی و تندیس ورزشی با شماره های 02188843200 و 02188842300 تماس حاصل فرمایید .


[ بازدید : 121 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

تابلو وکالت

شنبه 15 آذر 1399
11:14
نشانه ساز
تابلو وکالت

ساخت تابلو وکالت

تابلووکالت

ساخت تابلو دکتری نئون پلاستیک برای دفاتر وکالت یا موسسه های حقوقی

ابعاد تابلو دکتری : 50*70 – 60*90- 90*120 – 60*120:

زمان تحویل: کمتر از 3 روز

نور داخلی: مهتابی – ال ای دی

تابلو دفتروکالت

اصولاپلاک و تابلو اداری برای هرسازمان، دفترکار یا محیط اداری لاجرم و ضروری است. وکلا و موسسه های حقوقی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و نیازمند یک تابلو و پلاک تبلیغاتی می باشند. تابلو وکالت یکی از انواع مهم تابلوهای اداری است. تابلوهای دفتر وکالت هم جنبه اطلاع رسانی به مراجعه‌کنندگان را دارند و هم یک ابزار تبلیغات محیطی موثر به شمار می‌آیند. کاربرد این تابلوها فقط در عرصه وکالت نیست، بلکه سایر مشاغل از جمله پزشکان، دندانپزشکان دفاتر پلیس + 10 ، دفاتر اسناد رسمی و … نیز از این نوع تابلو و نظایر آن استفاده می‌نمایند. هنگام مراجعه به ادارات یا دفتر وکالت اولین چیزی که توجه افراد را جلب یا خود افراد به آن توجه می‌کنند، تابلو محیطی آن است. بنابراین داشتن تابلو دیواری برای هر کسب و کار یا سازمانی لازم است. فرآیند ساخت تابلو وکالت نیز با توجه به درخواست سفارش دهنده صورت می‌پذیرد.

ساخت

برای تولید و ساخت تابلوهای وکالت قوانین و ضوابط و روش خاصی وجود دارد. از جمله اینکه اندازه آن‌ها باید استاندارد باشد. همچنین طراحی متن آن باید طوری باشد که نام وکیل و رتبه آن با توضیحات مختصر بر روی تابلو درج شود. لاجرم نمونه‌های نقضی برای موارد ذکر شده وجود دارد، اما فرآیند ساخت این تابلوها همانطوری که در بالا عنوان کردیم، دارای انواع متفاوتی است، و از جنس‌های مختلفی ساخته می‌شوند. به طور معمول جنس اکثر تابلوهای دفتر وکالت، موسسه‌های حقوقی، دفاتر بیمه ، مطب پزشکان و … از نئون پلاستیک است. تابلو نئون پلاستیک همواره انتخابی مناسب برای محیط خارجی است.

برای ساخت تابلو نئون پلاستیک ابتدا طرح اولیه تهیه شده و پس از تاییدمشتری، قالب آن توسط دستگاه‌های مدرن و پیشرفته و به صورت برجسته تولید می‌شود. در مرحله بعد باید متن درخواستی بر روی قالب چاپ شود. پس از چاپ متن بر روی قالب، وارد مرحله نورپردازی می شود. در این مرحله نورپردازی بر اساس درخواست مشتری ( هم با لامپ مهتابی و هم با لامپ‌های “led”) صورت می‌گیرد. در ساخت این تابلوها و به خاطر جلوه بیشتر کار در شب سعی می‌شود تا از نور روشن و یا نور سفید استفاده گردد. لازم به ذکر است، تابلوهای اداری و وکالت بنا به در خواست مشتری به صورت یک طرفه و دو طرفه، انجام می شود.

ابعاد

طبق آئین نامه “نحوه نصب تابلو در سطح شهر” ، تابلو مطب پزشكان، دندانپزشكان و ساير حرف پزشكان ووكلاي دادگستري درصورتي كه در مجتمع تعداد آنها كمتر از سه واحد خدماتي باشد

تعداد يك عدد تابلو به اندازه 70×50 سانتي متر عمود بر ساختمان و از جنس فلكس فيس يا نئون پلاستيك با قاب فلزي و منبع نور ، (مشروط به رعايت ضوابط طرح تفصيلي )، حداكثر پيش آمدگي از بر ملك 120 سانتي متر و حداقل ارتفاع از كف معبر 3/5 متر( در صورت عدم امكان نصب عمودي، نصب تابلو با ابعاد ذكر شده برپيشاني ساختمان بلامانع است ).

در مواردي كه بيش از سه واحد خدماتي در يك مكان مستقر باشند (مجتمع های بيش از سه واحد): تعداد يك تابلو با توافق مالكين تهيه و بر سر درب ورودي اصلي چسبيده به بدنه ساختمان كه طول آن متناسب با دهانه ورودي ساختمان و عرض تابلو حداكثر 120 سانتي متر باشد نصب مي گردد (داروخانه ودرمانگاهها، مجتمع هاي پزشكي و مراكز تشخيص طبي ) پيراپزشكي ها همانند بند 2 مجاز به نصب تابلو مي باشند.

تبصره :در راستاى يكسان سازى و زيبا سازى محيط شهرى سازمان نظام پزشكي استان و كانون وكلا،كانون سردفتران ،كانون كارشناسان رسمى دادگسترى مشخصات و رنگ زمينه تابلو را با رعايت ابعاد ذكر شده با هماهنگي شهرداري تهيه وبه اعضاء جهت اجرا ابلاغ خواهد نمود. شهردارى مجاز است نسبت به جمع آورى تابلوى متفاوت اقدام نمايد .

کاربرد

با توجه به تعدد ساختمان‌هاو دفاتر وکالت، لازم است تا هر یک از دفاتر ، دارای تابلوی وکالت خاصی برای معرفی خود باشند. از طرفی معمولا تبلیغات وکلا از طریق تابلوی آن‌هاست. اطلاعاتی نظیر نام وکیل، رتبه شغلی( وکیل پایه یک دادگستری)ویا پست سازمانی ( مشاور امور بین المللی یا کارشناس دادگستری)، شماره تماس و طبقه یا واحدی که وکیل در آن قرار دارد، بر روی تابلوی دکتری وکالت نوشته می‌شود. تابلوهای وکالتی که زیبا طراحی شده باشد به عنوان یک راهنما و عنصر تبلیغی خوب و مناسب عمل می‌کند. ساخت پلاک (تابلو) وکالت با توجه به جنبه تبلیغاتی آن و تاثیر مثبتی که در کار شما می‌گذارد بسیار مقرون به صرفه است. همانطور که بیان شد تابلوهای اداری حاوی متنی کوتاه هستند. نتایج تحقیقات نشان می‌دهد که یک تابلو مناسب با طراحی خوب می تواند باعث اعتمادسازی و جلب توجه مشتریان و متقاضیان شود.

همچنین می توان به محصولاتی نظیر بج سینه و تندیس نیز اشاره کرد که به عنوان ابزارهای تبلیغاتی در این گونه مشاغل مورد استفاده قرار می گیرند.

قیمت

هزینه ساخت تابلو دکتری وکالت وابسته به عوامل مختلفی است. از جمله این عوامل می‌توان به نوع جنس آن اشاره کرد. معمولا تابلوی وکالت از نئون پلاستیک یا فلکس فیس تولید و ساخته می‌شود. چنانچه مشتری تمایل داشته باشد تا از متریال‌ها و مواد دیگری استفاده شود، هزینه آن‌ تغییر می نماید. بنابراین برای اطلاع از قیمت آن با شماره تلفن‌های ما در قسمت پایین صفحه، تماس گرفته تا همکاران با توجه به نوع سفارش شما هزینه آن را برایتان محاسبه نمایند.

عامل موثر دیگر در تعیین قیمت تابلو دکتری وکالت ابعاد آن است. قیمت تابلو با توجه به اندازه آن نیز تغییر می نماید. تابلوی بزرگ، نمای بهتر، دورنمای مناسب و گسترده‌تری دارد. اما مسلما هزینه ساخت و تولید آن بیشتر خواهد بود. اگر سایز تابلو بر اساس در خواست مشتری استاندارد باشد قیمت نهایی آن کاهش می‌یابد.

عامل مهم و موثر بعدی درتغییر قیمت تابلو ، نورپردازی تابلو می باشد. با توجه به اینکه نورپردازی با لامپ‌های” led” باشد یا لامپ مهتابی ، هزینه تمام شده تابلو تغییر می کند.

عامل دیگر در تغییر قیمت تابلو مربوط به نوع نورپردازی می باشد. چنانچه مشتری نور پردازی خاصی برای تابلو خود بخواهد. هزینه زیاد تری را باید برای آن پرداخت نماید.

نصب

با توجه به اینکه نصب تابلو نیازمند دقت و ظرافت خاصی می باشد، لذا یکی از دغدغه های مشتریان پس از سفارش و ساخت تابلو وکالت چگونگی نصب آن در محیط بیرونی ساختمان است. کارکنان ما خدمات نصب تابلو را نیز با دریافت هزینه‌ای قابل قبول برای مشتریان انجام می‌دهند. ما به شما اطمینان می‌دهیم که تابلوی شما به طور مناسب و مستحکم در محل موردنظر شما نصب می گردد.

گروه تبلیغاتی نشانه ساز با طراحی و ساخت بیش از هزاران تابلو و پلاک اداری افتخار دارد تا درخواست شما را با بالاترین کیفیت و کمترین هزینه تهیه و ارائه نماید. تمامی مراحل و فرآیند تولید و ساخت تابلوی دکتری نئون پلاستیک از آغاز تا انتها توسط متخصصین کارآزموده شرکت تبلیغاتی نشانه ساز انجام می‌پذیرد. هدف شرکت رضایت مشتریان است.

جهت ساخت و مشاوره تابلو وکالت با شماره‌های 02188842300 و 02188843200 تماس حاصل فرمایید.


[ بازدید : 110 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

روش های تولید بچ سینه

سه شنبه 22 مهر 1399
12:41
نشانه ساز

تولید بچ سینه به صورت کلی به چند دسته تقسیم میشود که در این متن به دسته های اصلی اشاره میکنیم.روش های کلی که در بلاگ های قبل بهشو اشاره شده است که بج های سینه ابعاد های استانداردی دارند که اگر گوچک تر از یک ابعادی باشند ممکنه درست خوانایی و دید لازم را نداشته باشند.یا اگر خیلی بزرگ باشند خیلی تو ذوق میزنه این بج سینه ها .

روش تولید اغلب بچ های سینه یا به روش اسید کاری انجام می شود و یا به صورت ریختگی صورت می پذیرد.که در بخش زیر به صورت مختصر هر یک از روش ها رو توضیح می دهیم که عبارتند از :

روش اسید کاری:
روش اسید کاری که جنس استفاده شده در این بچ ها از استیل یا برنج هستش.که به این صورت هستش که طرح نهایی شده توسط مشتری بر روی فلز استیل یا برنج توسط مواد حساس چاپ می شودو سپس در وان اسید قرار گرفته و قسمت هایی که مد نظر هستش توسط اسید خورده می شود و سپس توسط اره کارهای مجرب و ماهر شرکت تولیدی نشانه ساز بریده می شوند و بعد از برش کاری نهایی بچ سینه به داخل وان های آبکاری میرود.بچ های سینه پس از آبکاری طبق طرح مشتری کار رنگ آمیزی می شود و به داخل کوره می رود که دوام رنگ ها و کیفیت آن ها بالا برود.درنهایت کار بسته بندی شده و ارسال می شود.

روش ریختگری:
در روش ریختگری که اقلب این نوع روش از فلز سرب استفاده می شود ابتدا از روی طرح نهایی شده توسط مشتری کلیشه ساخته می شود و بعد از ساخت کلیشه،مدل اولیه روی داخل قالب رفته و زیر پرس قرار می گیرد.و سپس قالبی که از روی نمونه ساخته شده است،عملیات تزریق سرب داخل قالب انجام می شود.بچ ریختگری شده داخل قالب بعد از پرداخت و پیلیشه گیری به داخل وان آبکاری رفته و بنا بر نظر مشتری آبکاری می شود.که چند نوع آبکاری رایج که می توان نام برد عبارتند از:

آبکاری طلا،نقره،برنز،سیاه قلم،مسی،رزگلد
همانطور که در بالا به روش های ساخت بج سینه اشاره کردیم می توانید قبل از ثبت سفارش خود از چگونگی و قیمت این نوع روش ها به صورت کاملا رایگان با ما تماس بگیرید.


[ بازدید : 120 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

بج سینه مولتی استایل و پلکسی

چهارشنبه 26 شهريور 1399
14:49
نشانه ساز

بج سینه مولتی استایل و پلکسی

برخلاف تصور مشتریان و برخی از همکاران، بج سینه مولتی استایل و پلکسی با هم تفاوت دارند. گاه می‌بینیم که نام این دو بج را به جای هم استفاده می‌کنند. در صورتی که واقعیت چیز دیگری است.

بج سینه مولتی استایل حالتی شبه فلز دارد و اغلب به رنگ‌های طلایی یا نقره‌ای ساخته می‌شوند. به طوری که وقتی به ظاهر آن‌ها نگاه می‌اندازید گویا بج فلزی می‌بینید. ولی وقتی آن را در دست خور می‌گیرید و از نزدیک به آن نگاه می‌کنید متوجه خواهید شد که فلز نیست.

بج پلکسی که در واقع از نوعی پلاستیک ساخته می‌شود کاملا از نظر ظاهر با مولتی استایل تفاوت دارد. این پلاستیک همان پلکسی گلاس(گلس) نام دارد که از آن برای ساخت تندیس، پلاک وغیره استفاده می‌شود. هرکدام از آن‌ها مزایا و معایب خود را دارند که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت. به دلیل شباهت در نوع ساخت و تا حدودی جنس آن‌ها، تصمیم گرفتیم تا در غالب یک بلاگ هر دو را بررسی نماییم.

اینکه بج سینه از چه جنسی باشد در کاربرد کلی آن تفاوتی ایجاد نمی‌کند، زیرا همه آن‌ها ابزاری تبلیغاتی هستند که وظیفه برندسازی خود را به خوبی انجام می‌دهند. تفاوت انواع نشان سینه به دلیل ماهیت کسب‌ و کار شرکت‌ها، نام یا لوگوی آن‌ها و اهداف آن‌هاست.

هرچند که انواع گوناگونی بج وجود دارد اما بج مولتی و یا بج پلاستیکی را می‌توان به صورت تلفیقی هم تولید نمود. در قسمت ساخت بج سینه (مولتی و پلکسی ) درباره آن بیشتر توضیح خواهیم داد.

ساخت

نکاتی که دراین قسمت یعنی ساخت بج سینه پلکسی و مولتی استایل گفته می‌شود بین هر دو بج سینه مشترک می‌باشد. هر جا تفاوتی بین آن‌ها وجود داشت حتما به صورت جداگانه خواهیم گفت. بنابراین منظور از بج سینه در این قسمت هر دو نوع بج می‌باشد.

ساخت بج پلکسی و مولتی برخلاف بج فلزی با لیزر صورت می‌گیرد. در این روش از لیزر برای حکاکی و ایجاد طرح روی بج استفاده می‌شود. مناطقی که با لیزر سوزانده می‌شود به رنگ تیره درآمده و مشکی می‌باشند. در ساخت این بج‌ مولتی استایل دارای محدودیت رنگی هستیم. غالبا نشان مولتی استایل را به رنگ نقره‌ای یا طلایی سفارش داده می‌شود. این بج می‌تواند به صورت تلفیقی ساخته شود. همانطور که در تصویر بالا می‌بینید قسمتی از بج از مولتی استایل بوده و نواری فلزی دور آن قرار می‌گیرد.

بج پلکسی نیز از ورقه‌های مختلف ساخته می‌شود. هر ورقه دارای یک رنگ است. بنابراین برای ایجاد طرح لوگو هر قسمت از طرح که دارای رنگ است به صورت جداگانه برش داده و سپس در مرحله آخر همه تکه‌ها به هم متصل خواهند شد. هرچه تعداد رنگ بیشتر باشد باید از ورقه‌های بیشتری استفاده نمود. به همین دلیل ساخت آن کمی طول می‌کشد. این بج به سازمان‌هایی که دارای لوگوی ساده و با رنگ‌های کمی هستند، توصیه می‌شود.

هر دو بج به صورتی سوزنی یا مگنتی قابلیت نصب دارند. بسته به سفارش مشتری بج از طریق سنجاق یا آهنربا روی لباس قرار می‌گیرد. ضخامت بج نیست بسته به خواست مشتری می‌تواند باریک یا ضخیم باشد.

ساخت بج در اندازه‌های گوناگون نیز قابل اجرا می‌باشد. معمولا از این بج به عنوان اتیکت سینه ( اتیکت پلکسی ) استفاده می‌شود. نام، لوگو و یا هر دوی آن‌ها با استفاده از لیزر و با دقت بالایی حک می‌شود. از مزیت این بج می‌توان به دقت بالا و انعطاف‌پذیری لیزر نسبت به چاپ طرح مورد نظر اشاره نمود. همچنین هر دوی این بج‌ها خاصیت ضدآب دارند و مقاومت خوبی دارند. همچنین نسبت به بج فلزی وزن کمتری داشته و سبک‌تر هستند.


[ بازدید : 125 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

طراحی و ساخت انواع بج سینه ریختگری

شنبه 22 شهريور 1399
18:14
نشانه ساز
طراحی و ساخت انواع بج سینه ریختگری

بج سینه ریخته‌گری

بج سینه ریخته‌گری همانند سایر انواع بج ابزاری تبلیغاتی بوده که به فرآیند برندسازی کمک بزرگی خواهد نمود. مدیرانی در فکر بهبود جایگاه‌ خود درذهن مشتریان هستند، از بج و ابزارهای مشابه آن استفاده می‌نمایند. اینکه نشان سینه از چه جنسی باشد یا روش ساخت آن چگونه باشد، به هدف سازمان یا مسائل دیگری نظیر نام یا لوگوی سازمان و... بستگی دارد. دراین نوشته می‌خواهیم با نوع دیگری از بج آشنا شویم.

اگربخواهیم نگاه کلی به این بج داشته باشیم، در نگاه اول ظاهر آن خودنمایی می‌کند. علت آن نیز به خاطر فلزاتی است که برای ساخت آن استفاده می‌شود. برنج و سرب دو نوع از موادی هستند که در ساخت بج ریخته‌گری، بیشترین استفاده را دارند. ترکیبیاز این دو فلز زاماک نام دارد. زاماک ماده اصلی سازنده انواع نشان‌های سینه،از جمله ریخته‌گری است.

اگرچه بج‌های زیادی به صورت آماده در بازار یافت می‌شوند که غالب آن‌ها به صورت پیکسل می‌باشند. بنابراین دور از ذهن نیست که بج سربی نیز نمونه‌های آماده‌ای در بازار دارد. اما اگر بج سفارشی خود را می‌خواهید برای ساخت آن با ما تماس بگیرید.

ساخت:

ساخت بج سینه ریخته‌گری نیازمند هنر و تخصص است. این نشان به علت جنس ماده سازنده آن ضخامت بیشتری نسبت به سایر انواع بج دارد. همچنین گفته شد زاماک از جنس سرب است و در نتیجه باعث افزایش وزن آن نیز می‌شود. بج سینه ریخته‌گری در قالب‌های مخصوصی ساخته می‌شود. ابتدا طرح روی فلزچاپ شده و در مرحله بعدی از روی طرح، قالب ساخته می‌شود.

با توجه به اینکه سرب انعطاف‌پذیری خوبی دارد، بنابراین ظاهر بج برجسته و به صورت سه بعدی ساخته می‌شود. برخلاف بج سینه مات و براق یا رنگی، درخشش این نشان سینه کم‌تر می‌باشد.

سفارش بج ریخته‌گری عموما در تیراژهای بالا صورت می‌گیرد. سازمان‌ها و ارگان‌های نظامی که تعداد سفارش بالایی دارند از این نوع بج سفارش می‌دهند. توصیه ما به آنان نیز همین است. در صورت تمایل مشتری، گروه نشانه ساز منعی بابت این موضوع ندارد.

به دلیل وزن بیشتر این بج معمولا از مگنت برای نصب آن روی لباس استفاده می‌شود. البته این به این معنی نیست که این بج قابلیت نصب سوزنی ندارد. بنا به درخواست مشتری نصب سوزنی یا مگنتی انجام می‌شود.

ساخت این بج حدودا بین یک هفته تا ده روز کاری ( بسته به نوع سفارش) متفاوت است. اما در صورت کمبود وقت می‌توان بج ریخته‌گری را بخ صورت فوری تولید نمود. با این تفاوت که بجای آبکاری باید آن را رنگ نمود.

قیمت :

قیمت بج سینه ریخته‌گری تابع عوامل مختلفی است. از این میان، در تعیین قیمت بج چند عامل نقش پررنگ‌تری را ایفا می‌کنند. این عوامل شامل، جنس، تعداد سفارش، ابعاد بج سفارشی، رنگ و تعداد آن، نوع آبکاری آن، برش و زمان تحویل هستند.

در ابتدا باید بگوییم بج ریخته‌گری قیمت حدودی کمتری نسبت به نوع مات و براق و رنگی دارد. این نشان از سرب یا برنج یا ترکیب آن‌ها ( زاماک ) تولید می‌شود. بنابراین جنس فلز موجب تغییرات قیمتی خواهد شد.

رنگ عامل دیگری است که بر روی قیمت تاثیر خواهد گذاشت. نوع رنگ ( کوره‌ای یا ...) و تعداد رنگی که در ساخت بج به کار می‌رود باعث افزایش قیمت خواهد شد. هر چه تعداد رنگ مورد استفاده بیشتر باشد قیمت بج سینه ریخته‌گری بیشتر خواهد شد.

هرچه ابعاد و اندازه کار بزرگتر باشد باید از ماده اولیه بیشتری استفاده شود. از طرف دیگر زحمت ساخت آن نیز بیشتر می‌شود. بنابراین با افزایش قیمت روبرو خواهیم بود.

تیراژ سفارش عاملی است که باعث کاهش قیمت بج می‌شود. اگرچه با افزایش تعداد سفارش هزینه شما بیشتر می‌شود، اما در نظر داشته باشید که قیمت هر واحد آن سیری نزولی را دنبال می‌کند. پس با افزایش تعداد سفارش قیمت هر واحد بج ریخته‌گری کاهش می‌یابد. در نتیجه از نظر اقتصادی بهتر می‌شود.

بج ریخته‌گری با مدل‌سازی تولیدمی‌شود. بنابراین اینکه مدل به چه صورت باشد، آیا سه بعدی است یا خیر؟ همه این عوامل روی قیمت تاثیر خواهند گذاشت.

اما عامل آخری که مهم است زمان تحویل سفارش به مشتری است.زمان ساخت بج ریخته‌گری همانند سایر اتیکت سینه می‌باشد اما در صورتی که مشتری در تنگنای زمانی باشد می‌توان آن را به صورت فوری ساخت. ساخت بج فوری نیازمند پیگیری مراحل تولید آن به صورت خارج از نوبت است. در نتیجه افزایش کمی قیمت کاملا طبیعی و عاقلانه است.

چنانچه در مورد ساخت، سفارش یا قیمت بج سینه ریخته‌گری سوالی دارید با برقراری تماس با شماره‌تلفن‌های ما می‌توانید سوالات خود را مطرح نموده و از مشاوره‌های ما بهره‌مند شوید.




برچسب ها: بج سینه ,
[ بازدید : 164 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

آشنایی با بج سینه رنگی

پنجشنبه 13 شهريور 1399
12:13
نشانه ساز

بج سینه رز گلاب

در نوشته‌های قبل درباره بج سینه و انواع بج مطالبی صحبت کردیم. همچنین در پست بج مات و براق به معرفی بج سینه مات و براق توضیحاتی پرداختیم. حال قصد داریم به تا به معرفی نوع دیگری نشان سینه، به نام بج رنگی بپردازیم.

نشان سینه رنگی نوعی بج فلزی است که در آن می‌توان از رنگ برای زیبایی بیشتر کار استفاده نمود. بر روی بچ سینه رنگی طرحی از نام شرکت یا سازمانی قرار می‌گیرد. بسته به نوع سفارش مشتری، قسمت رنگی می‌تواند لوگو یا نام شرکت، و یا به عنوان پس زمینه کار باشد. در هر دو صورت استفاده از رنگ ظاهری متفاوتی به کار شما خواهد داد. و همچنین اگر طرح شما از تعداد رنگ بالایی برخوردار است، به شما چاپ اتیکت سینه را پیشنهاد می‌دهیم. که در آن هیچ‌گونه محدودیت رنگی وجود ندارد.

قبلا گفتیم که بج فلزی شامل چهار زیرشاخه آلومینیومی، استیل، برنج و سربی است. برای ساخت بج رنگی نیز می‌توان از برنج استفاده نمود. برنج خاصیتی براق دارد. درخشندگی آن باعث بهبود کیفیت کار شده، و همچنین در برندسازی بسیار موثر است. زیرا بج سینه برنجی به خودی خود باعث جلب توجه می‌شود. درنتیجه اگر نمادی در کنار آن یا روی آن قرارداشته باشد به صورت بهتری در ذهن ثبت خواهد شد.

ساخت بج سینه رنگی

بج رنگی همانند بج مات و براق از زیباترین انواع نشان سینه محسوب می‌شوند. در ساخت بج رنگی از روش اسیدکاری استفاده می‌کنند. پس از انجام اسیدکاری، سوزن یا مگنت را به آن می‌چسبانند و سپس آن را آبکاری می‌نمایند.

پس از آبکاری، بج سینه رنگ می‌شود. درساخت بج رنگی، از رنگ‌های گوناگونی استفاده می‌شود. بسته به سفارش مشتری تعداد رنگ‌ها متفاوت خواهد بود. در نتیجه تنوع ظاهری این نشان سینه زیاد می‌باشد.

نشانه ساز تولیدکننده انواع بج فلزی رنگی در سایزها و رنگ‌های مختف با سابقه‌ای درخشان، آماده پذیرش سفارش از شما عزیزان می‌باشد.

کاربرد بج رنگی

اگر بخواهیم در مورد کاربرد آن صحبت کنیم، باید بگوییم که نشان سینه رنگی باعث شناسایی بهتر فرد می‌شود. بج رنگی به دلیل داشتن رنگ ازنظر زیبایی بشیار شیک است و لوگوی شرکت را به بهترین نحو به دیگران می‌شناساند. همچنین کیفیت بالای آن به بالا رفتن اعتبار و بهبود فرآیند برندسازی منجر خواهد شد.

اینکه چرا به آن رنگی می‌گویند واضح است. در ساخت بج سینه رنگی سعی می‌شود از حداقل دو یه سه رنگ استفاده شود تا ظاهری جذاب داشته باشد. تعداد رنگ‌های مورد استفاده بسته به سلیقه مشتری است. به عنوان مثال نماد سرطان سینه را در نظر بگیرید. در ساخت نشان سینه آن می‌توان از یک رنگ و رنگ صورتی استفاده شود. تکرار می‌کنیم که تعداد رنگ به لوگوی شرکت و خواست مشتری بستگی خواهد داشت. به همین جهت استفاده از رنگ، باعث نامیدن آن به نشان سینه رنگی شده است.


[ بازدید : 141 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

آشنایی با بج سینه مات و براق

چهارشنبه 5 شهريور 1399
15:06
نشانه ساز

بج سینه چیست؟

در نوشته‌های قبل در مورد بج سینه و انواع آن به صورت مختصر پرداختیم. نشان سینه دارای سه نوع بج فلزی، بج فوری و اتیکت سینه می‌باشد. حال می‌خواهیم در این نوشته به بررسی بج فلزی مات و براق بپردازیم.

همانطور که می‌دانید بج مات و براق در دسته بج سینه فلزی قرار دارد. معمولا روی این بج نوشته یا لوگوی شرکت یا سازمان قرار چاپ می‌شود. بخشی از بج که مربوط به نوشته شرکت است. این بخش می‌تواند به رنگ‌های تیره یا کدر و سایر نقاط به صورت براق درآید. البته برعکس آن هم امکان پذیراست. بقیه نقاط که نوشته‌ای ندارند و براق هستند، یا به رنگ نقره‌ای و یا طلایی رنگ آمیزی می‌شوند.

می‌دانید، بج فلزی شامل 4 گروه یا دسته برنجی، آلومینیومی، استیل و سربی است. خود برنجی به صورت مات و براق و یا به شکل بج رنگی شاخته می‌شود. برای تولید بج مات و براق از فلز برنج استفاده می‌کنند. برنج فلزی براق است،در نتیجه باعث می‌شود تا آرم سازمان توجه افراد را جلب نماید.

اما دلیل اینکه چرا به آن مات و براق می‌گویند نیز ممکن است سوال باشد. در مورد علت آن باید بگوییم که در آبکاری آن سعی می‌شود تا احالتی دو رنگ به خود بگیردکه یکی تیره و دیگری روشن است. نتیجه آن این است که بج ظاهر زیباتری به خود می‌گیرد. بنابراین به آن آبکاری مات و براق می‌گویند.

ساخت بج سینه مات و براق

بج فلزی مات و براق یکی از بهترین انواع نشان سینه است که می‌توان تولید نمود. بج مات و براق به صورت اسیدکاری ساخته می‌شود. در این روش از اسید برای ایجاد طرح مورد نظر بر روی بج استفاده می‌کنند. پس از آنکه طرح با اسید چاچ یا در اصلاح حکاکی شد، آن وقت بج را وارد مرحله آبکاری می‌نمایند. همچنین باید عرض کنیم که آبکاری نقش هم نقش محافظت و افزایش طول عمر را دارد و هم زیبایی دارد.

پس از آنکه سوزن یا مگنت در پشت نشان قرار داده شد، نوبت به مرحله رنگ‌آمیزی می‌رسد. ساخت بج سینه به صورت مات و براق جلوه خاصی دارد. این بج به صورت برجسته یا دارای فرورفتگی است که به زیبایی آن بیشتر کمک می‌کند.

نشانه ساز تولیدکننده انواع بج سینه مات و براق در سایزهای مختف با سابقه‌ای درخشان و طولانی، آماده دریافت سفارش از شما عزیزان می‌باشد.


[ بازدید : 111 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

معرفی انواع مارک

سه شنبه 21 مرداد 1399
10:50
نشانه ساز

در مطالب قبل به معرفی مارک و لیبل پرداختیم. حال قصد داریم تا به معرفی انواع آن و بررسی مختصری نسبت به هرکدام از آن‌ها بپردازیم.

انواع مارک و لیبل

مارک و لیبل بر اساس ماده سازنده آن‌ها به چند دسته تقسیم می‌شوند. در این قسمت 6 نوع از انواع مارک را به شما معرفی خواهیم نمود.

1_ مارک پارچه‌ای:

استفاده از این نوع مارک در صنعت پوشاک بسیار رواج دارد. از این مارک برای نشان دادن سایز، برند یا دستورالعمل شست و شوی لباس یا سایر اطلاعات استفاده می‌شود. مارک پارچه‌ای به روش دوخت با لباس متصل می‌شود. به دلیل آنکه پوشاک باید شسته شوند بنابراین اینگونه مارک‌ها طوری ساخته می‌شوند که در برابر شست و شو مفاوم باشند. از مزیت‌های استفاده از این مارک‌ها قیمت مناسب ، امکان استفاده از رنگ‌های متنوع می‌باشد.

2_ مارک طرح استیل:

این مارک از نظر ظاهری شبیه مارک فلزی است اما با این تفاوت که جنس آن از ABS می‌باشد. به مارک طرح استیل،مولتی استایل نیز می‌گویند. طرح مارک به صورت لیزری بر روی آن حک می‌شود و از رنگ طلایی و نقره‌ای برای پس زمینه آن استفاده می‌شود. پس از مرحله برش قسمت‌های مربوط به طرح یا نوشته به رنگ مشکی در می‌آید. قیمت مناسب و ظاهری شیک و شبیه فلز از ویژگی‌هایمهم این مارک است.

3_ مارک چرمی:

مارک چرمی کاری خاص و ظاهری شیک دارد که معمولا در لباس‌ها در نمای بیرونی کار قرار می‌گیرد. طرحی که بر روی آن قرار می‌گیرد، نام یا لوگوی شرکت است. در کل از مارک چرمی برای کمک به فرآیند برندسازی استفاده می‌کنند. رنگ‌های مورد استفاده در تولید این مارک‌ها شمال: قهوه‌ای، زرشکی، عسلی، استخوانی، و رنگ‌هایی از این قبیل هستند. به دلیل استفاده از چرم قیمت این مارک نسبت به نوع پارچه‌ای بیشتر است. بنابراین اگر خواهان مارک چرمی قیمت پایین‌تر هستید استفاده از چرم مصنوعی گزینه بهتری است.

4_مارک سیلیکونی

یکی ازخوبی‌های مارک سیلیکونی امکان استفاده از رنگ‌های مختلف و چاپ برجسته است. انعطاف‌پذیری این مارک نسبت به رنگ، توانایی استفاده از طرح‌های گرفیکی مارک سیلیکونی را از بقیه مارک‌ها متمایز می‌کند. بنابراین این نوع مارک مخصوص افرادی است که سعی در جلب نظر مشتریان و بهبود برندسازی خود دارند.

5_مارک پلی استری

این مارک به صورت یک برچسب روی کالاقرار می‌گیرد. همانند لیبل سیلیکونی در چاپ این مارک نیزمی‌توان از رنگ‌های زیادی استفاده کرد.همچنیناین مارک قابلیت چاپ برجسته دارد و نسبت به تغییرات دمایی و فضای باز نیز مقاوم است. به این نوع مارک، لیبل ژله‌ای نیز گفته می‌شود.

6_ مارک فلزی:

مارک‌های فلزی در ظروف آشپزخانه و منزل کاربرد بیشتری دارد. برنج و استلیل اصلی‌ترین ماده سازنده مارک‌های فلزی است.

یکی از خوبی‌های این مارک مقاومت و استحکام آن می‌باشد. معمولا مارک‌های استیل را به رنگ نقره‌ای می‌سازند. با توجهبه فلزی که در ساخت به کار می‌رود یا طرح آن، قیمت مارک تعیین می‌شود.

در مطالب بعدی به معرفی هریک از انواع مارک‌ها به صورت مجزا می‌پردازیم.

مارک و لیبل



[ بازدید : 128 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
بج سینه یک نشان کوچک غالبا فلزی است که صاحبان برندها برای یکسان سازی پوشش و معرفی مجموعه خود از آن استفاده می‌کنند. این وسیله برروی البسه مختلف مانند کت ( آقایان) یا مقنعه (بانوان) و … وصل می‌شود.
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به طراحی و ساخت انواع بج سینه، تندیس، مدال، مارک، لیبل و پلاک است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]