آشنایی با طراحی مدال ورزشی

يکشنبه 14 شهريور 1400
9:36
نشانه ساز

طراحی مدال های ورزشی با طراحی برای چاپ کاملا" متفاوت و متمایز است، در طراحی مدال های ورزشی، سازنده هرآنچه که بخواهد وبراساس سلیقه می تواند در طراحی مدال استفاده نماید. تصور کنید ورزشکاران مدت زمان زیادی را برای انجام مسابقه و کسب یکی از مدالهایی که طراحی می کنید صرف می کند و از هیچ تلاشی فرو گذار نمی نمایند، ودر نهایت انتظار تصاحب یک مدال ورزشی سفارشی ، جذاب و خوش رنگ را دارند.

به طور کلی برای ساخت یک مدال ورزشی سفارشی جذاب پنج مرحله اصلی وجود دارد، که عبارتند از:

شروع کار از یک دایره یا بیضی

به هر حال از یک دایره یا بیضی به عنوان نقطه شروع استفاده کنید ، اما چیزی را که خارج از دایره امتداد دارد اضافه کنید تا شکل شکسته شود و به مدال احساس پویایی بیشتری ببخشد.

استفاده از رنگهای مینایی نظیر طلا، نیکل و برنز

اکثریت قریب به اتفاق مدال هایی که در بازار موجود می باشند،فاقد رنگ هستند و صرفا"به الکتروپلیت متکی هستند. گاهی مینا بخش مهمی از طراحی است. معمولا" ساخت مدال ها در حداقل سه رنگ طلا ، نقره و برنز تولید می شوند.

متن فلزی بلندیا فرورفته

به خاطر داشته باشید که این یک مدال است ، نه یک بروشور. خواندن متن ممکن است سخت باشد. یک مدال نشان می دهد که چگونه حروف بزرگ وقتی با مینا احاطه شده اند بسیار خواناتر هستند تا حروف کوچک، اگرحروف براق و پس زمینه کسل کننده شود. این تضاد خوبی است که بسیاری از مشتریان آن را دوست دارند.

استفاده از روبان برای نوشته

اگر رویداد پرحاشیه ای دارید یا متن زیادی می خواهید ، باید بخشی از آن را به روبان مدال اضافه کنید. می توانید تاریخ را به روبان یا جزئیات در مورد رویداد (یعنی شهر) اضافه کنید.

آبکاری آنتیک

بسیاری از مشتریان از رنگهای طلا، نیکل و برنز خیلی روشن خوششان نمی آید. اگر یک مرحله در آبکاری مدال با نام انچینگ( زبر سازی) اضافه کنیم، رنگ مدال مقداری متضاد را نشان می دهد. و اکثر مردم این رنگ را بیشتر می پسندند.

نشانه ساز سازنده انواع مدال های ورزشی با بهترین کیفیت و قیمت مناسب

02188842300، 02188843200و09122488874


[ بازدید : 96 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
بج سینه یک نشان کوچک غالبا فلزی است که صاحبان برندها برای یکسان سازی پوشش و معرفی مجموعه خود از آن استفاده می‌کنند. این وسیله برروی البسه مختلف مانند کت ( آقایان) یا مقنعه (بانوان) و … وصل می‌شود.
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به طراحی و ساخت انواع بج سینه، تندیس، مدال، مارک، لیبل و پلاک است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]