آشنایی با پرچم اهتزاز

شنبه 13 شهريور 1400
8:16
نشانه ساز

امروزه پرچم چه به صورت یک پارچه و چه به صورت یک نشانه ویا به صورت یک طرح گرافیکی، نمادهویت ملی، اقتدار و صلابت هر کشوری به حساب می آید و در مراسم ها، مسابقات و تشریفات علمی، ورزشی، مذهبی ، سیاسی و... وبه منظور رسمیت بخشیدن به آن پرچم هر کشوری به نمایش گذاشته می شود. حتی در این گونه مراسم ها پرچم های متناسب با برند، نهاد و سازمان و شرکت های مختلف به عنوان یک نماد و برای تبلیغ به اهتزاز در می آیند.

بر طبق اصل هیجدهم قانون اساسی، پرچم جمهوری اسلامی ایران به رنگ های سبز( دربالا) و سفید( دروسط) و سرخ (درپایین) با علامت مخصوص جمهوری اسلامی ایران( به رنگ سرخ در وسط پرچم وروی متن سفیدقرار می گیرد) و شعار الله اکبر(22 بار به صورت حاشیه در مرز رنگ سبز و سرخ با رنگ سفید تکرار می شود) ، از جنس نخ پنبه ای خالص سفید و مرسریزه شده یا مخلوط پنبه پلی استر و ویسکوز پلی استر ودردوازده اندازه ، با نسبت طول به عرض 7 به 4 تولید می شود.

به پرچم اهتزاز پرچم افراشته نیز گفته می شود. پرچم اهتزاز یکی از پرچم های ملی بشمار می آید که هم جنبه تبلیغاتی دارد و هم کاربرد فرهنگی و تشریفاتی و...را دارا می باشد. از نگاه تبلیغاتی ساخت پرچم اهتزاز به دلیل برخورداری ازنمایی وسیع می تواند به عنوان یکی از مهم ترین ابزارها و المان ها برای شناساندن ودر معرض بازدیدعموم قراردادن نوع کسب و کار، محصولات تولیدی و... شرکت ها و موسسات به شمار رود.

پرچم های اهتزاز را در فضای باز به صورت افقی و یا عمودی مورد استفاده قرار می دهند که در ابعاد و اندازه های استاندارد ویا اندازه های مورد دلخواه قابل تولید و چاپ می باشند. روی پرچم اهتزاز می توان لوگو، شعار تبلیغاتی، نام برند تجاری و…را چاپ کرد. طراحی پرچم اهتزاز در نشانه ساز توسط افراد مجرب و متخصص انجام می شود.


[ بازدید : 90 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
بج سینه یک نشان کوچک غالبا فلزی است که صاحبان برندها برای یکسان سازی پوشش و معرفی مجموعه خود از آن استفاده می‌کنند. این وسیله برروی البسه مختلف مانند کت ( آقایان) یا مقنعه (بانوان) و … وصل می‌شود.
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به طراحی و ساخت انواع بج سینه، تندیس، مدال، مارک، لیبل و پلاک است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]