صفر تا صد بج سینه چوبی

سه شنبه 24 مرداد 1402
15:06
نشانه ساز

تاریخچه بج سینه چوبی

از مورخین و تاریخ نویسان نقل قول است که برای اولین بار نشانه ای شبیه به بج سینه امروزی توسط ارتش ایالات متحده آمریکا در جنگ با مکزیک در سال 1812 میلادی مورد استفاده قرار گرفته است.
پس از جنگ جهانی دوم و برای شناسایی رده های مختلف نظامی و همچنیین نوع نیروهای نظامی از این نوع بج سینه به عنوان ابزاری نو در لباسهای نظامی مدرن و براساس ساختارهای نیروهای نظامی مختلف نظیر نیروهای زمینی، هوایی و دریایی مورد استفاده قرار گرفت.
اما امروزه از بج سینه علاوه بر امور نظامی به عنوان یک هنر و ابزار تبلیغاتی با شکل و شمایلی زیبا برای استفاده در مشاغل و کسب و کارهای مختلف بکار برده می شود.

کاربرد بج سینه چوبی


بج سینه چوبی از زیبایی و جلوه بسیار زیادی برخوردار است و مهارت خاص و و طراحی ظریف و دقیقی برای ساخت آن باید صرف شود. این نوع بج به دلایل مختلفی در حال حاضر در ایران از مصرف زیادی نسبت به سایر بج های سینه برخوردار نمی باشد اما این عدم استقبال بیشتر از یک طرف به دلیل عدم شناخت مشتریان از این محصول می باشد و از طرف دیگر محدود بودن شرکت های تبلیغاتی که این نوع محصول را تولید می کنند.

این نشان سینه همانند سایر بج ها کاربرد مشابه ای دارد و برای شناخت، ایجاد هماهنگی و انسجام کاری به کار گرفته می شود.

ساخت بج سینه چوبی


بج سینه از مواد مختلفی ساخته می شوند . جنس بج علاوه بر چوب می تواند از فلز، پلاستیک، پاچه، چرم و… نیز باشد.

برای ساخت بج چوبی مراحل مختلفی باید انجام شود که عبارتنداز:

در مرحله ابتدایی درخواست مشتری ثبت شده و اگر طرح پیشنهادی نداشته باشد با کمک طراحان و متخصصین نشانه ساز طرح مورد نظر تهیه شده و به تایید مشتری می رسد.

در مرحله بعد ابعاد و اندازه بج تعیین می شود و برای برش از چوب طبیعی و یا ام دی اف به قطعات مورد نظر اقدام می گردد.



[ بازدید : 14 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
بج سینه یک نشان کوچک غالبا فلزی است که صاحبان برندها برای یکسان سازی پوشش و معرفی مجموعه خود از آن استفاده می‌کنند. این وسیله برروی البسه مختلف مانند کت ( آقایان) یا مقنعه (بانوان) و … وصل می‌شود.
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به طراحی و ساخت انواع بج سینه، تندیس، مدال، مارک، لیبل و پلاک است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]