تندیس آماده و تندیس پلکسی

دوشنبه 10 مرداد 1401
12:24
نشانه ساز

تندیس آماده و تندیس پلکسی

تندیس پلکسی

تندیس پلکسی یکی از انواع محبوب و پرکاربرد یادبود است.این نوع تندیس که میتوان آن را تندیسی نامید که تقریبا در تمامیه مناسبات کاربرد دارد و میتوان هر نوع نوشته ای را بر روی آن درج کرد . به طور کلی این تندیس چون به صورت سفارشی و با سلیقه مشتری ساخته میشود به همین دلیل رضایت صد در صدیه را کسب کرده است. تندیس پلکسی مزایای زیادی نسبت به سایر تندیس ها دارد و از جمله مزایای آن می‌توان به قابلیت بالای چاپ آن اشاره کرد. ضمنا پلکسی برای طراحی های ظریف به نسبت قیمت، کیفیت مناسبی دارد و به علت تنوع بالا در رنگ بندی، بسیار از طرح ها که دارای رنگبندی های متنوع در طرحشان وجود دارد به نوعی می توان گفت مناسب ترین گزینه می باشد . همچنین برترین گزینه برای طرح های غیر معمول و سخت و پیچیده می باشد چرا که برای سازندگان تندیس پلکسی محدودیتی در اجرای طرح های پیچیده و خاص ایجاد نمی کند.

تندیس آماده

تندیس آماده یا تندیس پیش ساخته از نظر کیفیت تفاوتی با سایر یادبودهای گروه نشانه ساز ندارد.

گاهی اوقات مشتریان عزیز به دلیل نداشتن زمان کافی و نبود فرصت به دنبال تندیسی می باشند که به سرعت و با بالاترین کیفیت به دستشون برسد و بهترین و مناسبرین پیشنهاد از طرف گروه نشانه ساز تندیس آماده می باشد که به دلیل تنوع بسیار زیاد در طرح قطعا مورد پسند و رضایت مشتریان عزیز قرار خواهد گرفت. یادبود‌های آماده یا فوری از قبل در تیراژ بالا و طرح های متنوع ساخته می شوند و بعد از ثبت سفارش توسط مشتری اطلاعات مربوط به مشتری روی آن حک می شود. تحویل فوری و قیمت مناسب ‌دو ویژگی خاص آن است. اول اینکه طرح خود را تقریبا به صورت کامل مشاهده کرده اید و نگران نازیبایی طرح سفارشیه خود نیستید و دوم اینکه هزینه طراحی مانند طرح سفارشی از مشتریان گرامی دریافت نمیشود البته در تیراژ بالا برای تندیس سفارشی نیز هزینه ای دریافت نمی شود.


[ بازدید : 25 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
بج سینه یک نشان کوچک غالبا فلزی است که صاحبان برندها برای یکسان سازی پوشش و معرفی مجموعه خود از آن استفاده می‌کنند. این وسیله برروی البسه مختلف مانند کت ( آقایان) یا مقنعه (بانوان) و … وصل می‌شود.
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به طراحی و ساخت انواع بج سینه، تندیس، مدال، مارک، لیبل و پلاک است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]