پلاک دفتر عاملیت فروش شرکت گسترش طراحان نقش الماس

يکشنبه 22 اسفند 1400
12:19
نشانه ساز

شرکت گسترش طراحان نقش الماس یک شرکت دانش بنیان است که با برند آی‌نوتی‌( iNoti )، خدمات خود را در قالب نرم افزارهای تحت وب و اپلیکیشن های موبایل ارائه می دهد. یکی از مهمترین موارد استفاده از آی نو تی توسعه بازاریابی دیجیتال است، که شرایطی را فراهم نموده است تا علاوه بر ارائه خدمات آی نو تی، کارآفرینی در حوزه بازاریابی نیز کرده باشد.
نحوه عمکرد سیستم آی نوتی به گونه ای است که هر کدام از کاربران حقیقی یا حقوقی پس از ثبت نام رایگان در سامانه آی نوتی، بتوانند به عنوان یک "بازاریاب" فعالیت کنند.
بازاریاب های آی نوتی با معرفی خدمات و محصولات آی نوتی می‌توانند کسب درآمد از آی نوتی داشته باشند.

پلاک دفتر عاملیت فروش شرکت گسترش طراحان نقش الماس توسط تیم تخصصی و مجرب نشانه ساز طراحی و تولید شده است.

برای ساخت این پلاک از استیل نقره‌ای خش دار( مات) به ضخامت 6/. میلیمتری که دور تا دور آن خم شده است که پلاک شرکت به صورت قوطی در آمده و پشت آن چوب ام دی اف برای نصب قرارداده شده است.

برای چاپ و حک طرح و نوشته برروی استیل از فرآیند اسیدکاری استفاده شده است که کادر مجرب نشانه ساز به صورت دقیق و با ظرافت بالا این کار را انجام می دهند.

در ضمن این پلاک با استفاده از رنگ کوره‌ای عالی رنگ شده است. درنهایت برای نصب این پلاک شرکت برروی دیوار از پیچ استفاده می گردد.


[ بازدید : 39 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
بج سینه یک نشان کوچک غالبا فلزی است که صاحبان برندها برای یکسان سازی پوشش و معرفی مجموعه خود از آن استفاده می‌کنند. این وسیله برروی البسه مختلف مانند کت ( آقایان) یا مقنعه (بانوان) و … وصل می‌شود.
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به طراحی و ساخت انواع بج سینه، تندیس، مدال، مارک، لیبل و پلاک است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]