آشنایی با تندیس شرکت صوتی و تصویری سونی

شنبه 27 شهريور 1400
11:34
نشانه ساز

slide-c93e525


ابر شرکت سونی شرکتی خوشه ای ژاپنی و چند ملیتی است ودر سال 1946 تاسیس شده است و درزمینهای تولید لوازم الکترونیکی ، صنعت بازیهای ویدئویی، تجهیزات سرگرمی، صنعت موسیقی و فیلم فعالیت می نماید. این ابر شرکت دارای شمار بسیار زیادی شرکت تابعه، زیر مجموعه و شرکت های فرعی است. شاید اطلاع نداشته باشید که سونی در عرصه هایی به غیر از محصولات الکترونیک نیز فعالیت می کند. این شرکت، مالک شرکت سینمایی آمریکایی کلمبیا پیکچرز بوده و در این حوزه، با عنوان سونی پیکچرز اینترتینمنت فعالیت می‌کند. همچنین شرکت سونی، در صنعت موسیقی نیز به عنوان بزرگ ‌ترین شرکت موسیقی جهان شناخته شده است.

این کمپانی از طریق هال نتورک، مدیریت بزرگ ‌ترین سالن ‌های زنجیره‌ای برگزاری کنسرت را تحت عنوان «زپ» در ژاپن بر عهده دارد. موارد ذکر شده مهم ترین فعالیت های غیر الکترونیک شرکت سونی به شمار می روند که البته این شرکت در کلیه ی این حوزه ها نیز موفق عمل نموده است.

شرکت‌های بزرگ همواره به نمایندگی‌های فروش خود توجه ویژه‌ای دارند. این شرکت با تجلیل و قدردانی از برترین فروشندگان خود به آنها انگیزه‌ای مضاعف برای فروش بیشتر محصولات خود می‌دهند. شرکت صوتی و تصویری سونی با سفارش تندیس به شرکت نشانه ساز و اهدا آن به فروشندگان برتر خود یادبود خاطره‌انگیزی را در ذهن آنها ثبت کرد. تندیس پلکسی شرکت SONY به زیبایی طراحی و ساخته شده است.

برای ساخت تندیس پلکسی گلس ابتدا طرح و شکل پیشنهادی برای تندیس تهیه و توسط مشتری تایید می‌شود. سپس توسط دستگاه لیزر و یا دستگاه تراش ابعاد و طرح پیشنهادی برش داده می‌شود و در صورت لزوم مونتاژکاری انجام می‌گردد.

در مرحله بعد و در صورت نیاز به چاپ، به قسمت چاپخانه شرکت نشانه ساز واگذار میگردد. در این قسمت طرح نهایی تایید شده توسط مشتری برروی تندیس چاپ ( سابلیمیشن) می‌شود.


[ بازدید : 42 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
بج سینه یک نشان کوچک غالبا فلزی است که صاحبان برندها برای یکسان سازی پوشش و معرفی مجموعه خود از آن استفاده می‌کنند. این وسیله برروی البسه مختلف مانند کت ( آقایان) یا مقنعه (بانوان) و … وصل می‌شود.
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به طراحی و ساخت انواع بج سینه، تندیس، مدال، مارک، لیبل و پلاک است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]