نحوه ساخت و قیمت تابلوهای ال ای دی

سه شنبه 23 شهريور 1400
9:07
نشانه ساز

تابلو LED

ساخت

مراحل ساخت یک تابلو LED حرفه ای به شرح زیر است:

طراحی:

در گام اول و قبل از هر کاری متن و تصویر مورد نظر بوسیله نرم افزارهای رایانه ای( نظیرCOREL) طراحی و پس از قراردادن لامپ های ال ای دی بر روی طرح مورد نظر از آن پرینت گرفته شده و برای انجام برش ارسال می گردد.

برش کاری:

در این مرحله بوسیله لیزر طرح مربوط بر روی چوب MDF و یا پلکسی و… برش زده می شود.

تهیه وسایل و قطعات مورد نیاز:

در این قسمت نسبت به تهیه قطعات و وسایل مورد نیاز نظیر:

ماژول

لامپ ال ای دی یا اس ام دی

برد کنترل

منبع تغذیه( پاور)

فلاشر

سیم تلفن و سیم لحیم

کف چین و…

تهیه می شود.

مونتاژکاری:

در این مرحله همه قطعات تهیه شده بر اساس طرحی که توسط رایانه آماده شده بود در محل های مربوط نصب می گردد.

مرحله پایانی:

در این قسمت تابلو تهیه شده در جعبه مخصوص قرار گرفته و برای نصب ارسال می گردد.

قیمت

تعیین قیمت و ارزش تابلو هایLED وابسته به عوامل و شاخص های متعددی است. اهم این عوامل عبارتند از:

اندازه و سایز: چون محاسبه قیمت تابلو بر اساس متراژ می باشد لذا هرچقدر بزرگتر باشد قیمت آن بالاتر است.

قاب تابلو ال ای دی: قاب در تابلوهای ال ای دی تاثیر زیادی در استحکام و زیبایی آن ایفا می کند و هرچقدر این قاب از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار باشد در قیمت آن نیز دخیل است.

نوع تابلو ال ای دی: مسلما” تابلو های روان فول کالر متحرک دارای قیمت بیشتری نسبت به تابلوهای روان تک رنگ می باشند. به طور کلی قیمت تابلوها ی ال ای دی ثابت از قیمت پایین تری نسبت به تابلوهای متحرک(روان) برخوردار است.

جنس و کیفیت ماژول ها و برد کنترل :با توجه به اینکه مازول ها و بردکنترل در بازار از کیفیت های متغیری برخوردار می باشند لذا انتخاب و استفاده از بهترین کیفیت هرکدام از آنها مستلزم پرداخت وجه زیادتری خواهد بود.

نوع و تعداد لامپ های ال ای دی:لامپ های ال ای دی از انواع و قیمت های متنوعی برخوردار هستند لذا استفاده از هرکدام از آنها به همراه تعداد لازم تاثیر بسزایی در قیمت تابلو خواهند داشت.

پاور( منبع تغذیه): مهمترین وظیفه پاور تبدیل برق 220 ولت به 5 ولت می باشد و تعداد آن بر اساس میزان ماژول ها تعیین می گردد. لذا هرچقدر تعداد پاورها استفاده شده در تابلو بیشتر باشد قیمت آن نیز بالاتر است.

ضد آب بودن و جنس واشرها: تابلوهای ال ای دی که در محیط باز نصب می شوند باید ضد آب باشند لذا از قیمت بیشتری در مقایسه با تابلوهای ال ای دی که در فضای سرپوشیده قرار می گیرند، دارند.


[ بازدید : 52 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
بج سینه یک نشان کوچک غالبا فلزی است که صاحبان برندها برای یکسان سازی پوشش و معرفی مجموعه خود از آن استفاده می‌کنند. این وسیله برروی البسه مختلف مانند کت ( آقایان) یا مقنعه (بانوان) و … وصل می‌شود.
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به طراحی و ساخت انواع بج سینه، تندیس، مدال، مارک، لیبل و پلاک است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]