از تابلوهای محیط خارجی چلنیوم بیشتر بدانیم.

يکشنبه 21 شهريور 1400
10:30
نشانه ساز


تابلو چلنیوم

یکی از ابزار های تاثیر گزار تبلیغاتی در کسب و کار های امروزی بیلبورد های تبلیغاتی یا به صورت تخصصی تابلو های محیط خارجی هستند. تابلو چلنیوم یکی از محبوب ترین تابلو تبلیغاتی است که در حال حاضر بسیار پرکاربرد است. این نوع تابلو از دو قسمت تشکیل شده است: تابلو کامپوزیت و حروف برجسته چلنیوم که حین نصب به هم متصل می شوند.

تابلو حروف برجسته چلنیوم در روز روشنایی مناسبی دارد و در شب نیز نور محیط را بازتاب می دهد. نمای زیبای این تابلو ها باعث شده است که جایگزین مناسبی برای تابلو های LED به حساب بیایند. حروف چلنیوم به کمک دستگاه خم چلنیوم ساخته می شوند. این دستگاه نوعی ابزار برش CNC و لیزری است.

در تابلو چلنیوم از لامپ های LED برای نور پردازی استفاده می شود. حروف سه بعدی در محیط گرافیکی طراحی می شوند و سپس روی پلکسی گلس با لیزر حکاکی می شوند. از ویژگی های این نوع تابلو می توان به کیفیت و جلوه مناسب، مقاومت در برابر گرما، سرما و باران، وزن سبک، ماندگاری بالا، انعطاف پذیری و تنوع در رنگ بندی و مدل اشاره کرد. از انواع مدل های این نوع تابلو می توان به چلنیوم یک رو، دو رو و الماسی اشاره کرد.

ما در گروه تبلیغاتی نشانه ساز با ۳۰ سال سابقه در زمینه طراحی و اجرای پروژه های تبلیغاتی ارائه دهنده خدمات مشاوره، طراحی و ساخت محصولات تبلیغاتی با بهره گیری از مواد اولیه درجه یک و در کارگاه های مجهز به آخرین فناوری های تولید به دنبال افزایش بهره وری تبلیغاتی سازمان ها، تولیدی ها، همایش ها، گروه ها و مسابقات هستیم.

در این صفحه شما می توانید نمونه کار های نشانه ساز را بررسی کنید و در صورت تمایل از کارشناسان ما مشاوره رایگان دریافت کنید. برای دریافت مشاوره رایگان و سوالات قبل از خرید به صفحه تماس با ما مراجعه کنید.

انواع

تابلو‌های حروف برجسته چلنیوم ، در ابعاد، اشکال، متریال و رنگهای مختلفی ساخته می شوند. این نوع تابلو دارای انواع متنوع می باشد که می توان به موارد زیر اشاره نمود:

ساده: تابلو چلنیوم ساده با استفاده از پلکسی گلاس با یک طراحی ساده و در رنگ های متنوع ساخته می شوند .

گرد: اغلب سفارش طراحی تابلو ها جنبه معمول ندارد و تقاضای ساخت تابلو به صورت گرد و یا بیضی در خواست می شود، این امکان با توجه به تنوع در ساخت تابلو های چلنیوم، به راحتی فراهم می شود.

ستاره ای: تابلوی ستاره ای چلنیوم با استفاده از رول چلنیوم و پلکسی گلس شفاف تولید می شود. برای ساخت آن سازنده تابلو از دو ورق پلکسی گلس در دورنگ مختلف استفاده می کند، و شکست نور را از طریق ایجاد شیار ویا پانچ لیزری بر روی ورق فراهم ساخته و موجب جلوه زیبای ستاره ای شکل در تابلو می شود .

حاشیه دار: در این نوع تابلو دور تا دور حروف برجسته با استفاده از چلنیوم و حاشیه ها با بهره مندی از ورق پلکسی گلاس در رنگ های متنوع طراحی و ساخته می شوند.

پلکسی دوبل: این تابلو چلنیوم از دو ورق پلکسی گلس با دو رنگ متفاوت به سلیقه مشتری ساخته می شود. بهره برداری ازتعدد رنگ و صفحه پلکسی گلس در این نوع تابلوها محدودیتی ندارد و طبق درخواست مشتری تهیه می شوند.

کریستالی: تابلو کریستالی اززیباترین و مدرنترین تابلوهای فروشگاه ها و مغازه ها است. این نوع تابلوها از دانه های کریستال ، ورق پلاستیک آکرولیک و ورق پلکسی گلس ساخته می شوند.

نوراندریک: تابلو نوراندریک همان تابلو حروف برجسته چلنیوم است با این تفاوت که علاوه بر نورپرداری درون( داخل) حروف برجسته در پشت کار نیز نورپردازی می شود، که به این عمل و یا تابلوهایی که به این شکل ساخته می شوند نوراندریک( نور مخفی) اطلاق می گردد.

طلایی: تابلو چلنیوم طلایی یکی از زیباترین و جذابترین انواع چلنیوم است که در مقایسه با دیگر تابلوهای چلنیوم از استقبال بالاتری برخوردار است . برای ساخت این تابلو از ورق چلنیوم طلایی و ورق پلکسی گلس استفاده می شود.

پانچی: تابلو حروف برجسته پانچی از به روز ترین روش های ساخت تابلوهای چلنیوم است که در سالهای نه چندان دور ابداع شده است. در ساخت این نوع تابلوها از رول چلنیوم پانچ که معمولا” از جنس آلومینیوم است و ورق پلکسی گلس استفاده می گردد. امروزه تابلو چلنیوم پانچی با نمایی براق و درخشان علاوه بر نصب به عنوان تابلو تبلیغاتی و یا تابلو مغازه و فروشگاه بلکه از طرف برخی از موسسات و شرکتها به منظور زیبایی محیط اداری نیز سفارش ساخت داده می شود.

الماسی: این تابلو در اصل مدل و شکل دیگری از تابلو های چلنیوم پانچی و کریستالی است با این تفاوت که در تابلو چلنیوم الماسی بجای ورق پلاستیک( پلکسی گلس) از پلکسی شیشه ای استفاده می گردد.

لترمکس: تابلو چلنیوم لترمکس تابلویی است که از ترکیب تابلو هایی چلنیوم و نئون پلاستیک ساخته می شود. نورپردازی این تابلو به وسیله گاز نئون است لذا برای دوام نور و جلوگیری از کاهش نور، باید هر چند وقت یکبار اقدام به شارژ گاز نمود.

ما نشانه ساز شما هستیم.


[ بازدید : 42 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
بج سینه یک نشان کوچک غالبا فلزی است که صاحبان برندها برای یکسان سازی پوشش و معرفی مجموعه خود از آن استفاده می‌کنند. این وسیله برروی البسه مختلف مانند کت ( آقایان) یا مقنعه (بانوان) و … وصل می‌شود.
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به طراحی و ساخت انواع بج سینه، تندیس، مدال، مارک، لیبل و پلاک است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]