آشنایی با لیبل پشت یقه

سه شنبه 16 شهريور 1400
9:19
نشانه ساز

مارک پارچه ای versace

همه ما در محلهای کسب و کار بارها مشاهده کرده ایم که برروی کالاها و محصولات برچسب می زنند،این برچسب همان مارک یا لیبل است .لبیل تبلیغاتی لباس برای محافظت و نگهداری از لباس اطلاعاتی را برروی خود دارد.این اطلاعات شامل طریقه شستشو،درجه دما برای شستشو و درجه اتو و…می باشد.بر روی این کالا،اطلاعات همان محصول را چاپ می کنند. لیبل پوشاک از انواع و اقسام مختلفی تشکیل شده است.لیبل پشت یقه لباس یکی از مهمترین انواع آن می باشد.

لیبل پشت یقه لباس برای معرفی و اختصاصی کردن یک برند پوشاک موفق به کار میرود و از تنوع بالایی در زمینه رنگ بندی،طراحی و متریال به کار رفته برخوردار است. از لیبل پشت یقه برای نصب برروی پیراهن، مانتو، تی شرت ، پالتو،شلوار،ساپورت و ... استفاده می شود.معمولا" مارک یا لیبل پشت یقه لباس از جنس ساتن مات یا براق، کیفیت چاپی و بافتی بالا (مقاوم در برابر شستشو) و بوسیله برش لیزری تهیه می شود.لیبل پشت یقه را در برخی از موارد از جنس های دیگری نظیرچرم ، کاغذ، سیلیکون، پلی استر، فلزی، طرح فلز نیز تهیه می شوند

مارک ها و لیبل های چرمی نسبت به سایر مارک ها از کیفیت بهتری برخوردار هستند. این نوع از مارک ها می‌توانند به محصول شما ظاهری شیک و برازنده داده و اصطلاحا کلاس محصول شما را بالا ببرد.از آنجا که یکی از مزایای استفاده از مارک ها و لیبل ها بحث برند سازی و شناخت برند توسط خریداران و کاربران است، مارک های چرمی باعث جلب توجه کاربران شده و به همین دلیل برند شما بیشتر در معرض توجه قرار خواهد گرفت.

استفاده از مارک سیلیکونی محصول شما را بامزه و فانتزی جلوه می‌دهد. سیلیکون خواص جالب و منحصر به فردی دارد. به طور مثال این ماده با آنکه فیزیکی شبیه به پلاستیک دارد اما نسبت افزایش دما و رطوبت بسیار مقاوم است. با استفاده از روش‌های قالب‌گیری سیلیکون را می‌توان به اشکال مختلف در آورد.

مارک پلی استری که به آن لیبل ژله ای نیز می‌گویند از انواع معروف و پرکاربرد مارک و لیبل است.

مارک فلزی یکی از مهم‌ترین محصولات تبلیغاتی برندهای بزرگ می‌باشد و از انواع مهم مارک و لیبل محسوب می‌شود. این مارک در واقع یک نوع پلاک کوچک است. به همین علت گاهی به آن پلاک فلزی نیز می‌گویند. تولیدکنندگان بزرگ و کوچک به مارک و لیبل جهت نمایش نام‌برند و لوگوی خود بر روی محصولات نیاز دارند. نوع فلزی پلاک نسبت به انواع دیگر آن دوام و ماندگاری بیشتری دارد.

مارک طرح فلز که به نام‌های دیگری همچون مارک شبه استیل، مولتی استایل و ABS معروف است، ظاهری جذاب و قیمتی مناسب دارد.

نشانه ساز سازنده انواع مارک و لیبل با قیمت و کیفیت مناسب


[ بازدید : 160 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
بج سینه یک نشان کوچک غالبا فلزی است که صاحبان برندها برای یکسان سازی پوشش و معرفی مجموعه خود از آن استفاده می‌کنند. این وسیله برروی البسه مختلف مانند کت ( آقایان) یا مقنعه (بانوان) و … وصل می‌شود.
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به طراحی و ساخت انواع بج سینه، تندیس، مدال، مارک، لیبل و پلاک است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]