آشنایی با لوح تقدیر سنگی

شنبه 13 شهريور 1400
8:14
نشانه ساز

از گذشته های دور تا به امروزهمیشه ازمفاخر و شخصیت های برجسته درز مینه های مختلف نظیر علمی، فرهنگی، تاریخی، جنگی،هنرمندان و... به نحو شایسته ای و به روش های مختلف تقدیر و تجلیل به عمل می آمده است. بزرگداشت یک شخصیت یا یک رویداد افتخار آفرین نیازمند یک سند فاخر و ارزنده برای ثبت در حافظه اجتماع و تاریخ است. از جمله این روش هاا ارائه لوح تقدیر می باشد.

از میان انواع گوناگون و متنوع لوح تقدیر ، لوح تقدیر سنگی با چاپ مستقیم بوسیله دستگاه فلت بد دارای ویژگیهای انحصاری و برجسته ای می باشد. این ویژگیها باعث شده است که مورد توجه بسیاری از شرکت ها ، موسسات ، سازمان ها و حتی اشخاص قرار گیرد. از مهمترین مزیت های لوح تقدیر سنگی می توان به مقاومت و استحکام بالا، ماندگاری زیاد، تنوع درطراحی، ظاهر زیبا، قیمت و کیفیت چاپ مناسب و... اشاره نمود. برای تهیه این نوع از لوح‌های تقدیر تکه‌های سنگ، کاشی، سرامیک و …. به کار برده می‌شود.

لوح های سنگی دارای کاربردهای متفاوتی در تجارت و امور شخصی می باشند، به عنوان مثال در مصارف شخصی می توان عکس و تصاویر کودکان، اشخاص، منظره و.... رابا کیفیت و دقت بالا و برای همیشه بر روی لوح های سنگی چاپ و حک نمود.در تجارت و بازار کسب و کار نیز می توان به عنوان هدیه ای خاص و متفاوت در مراسم ها و یا مناسبت های مختلف ملی، مذهبی، تاریخی و ...استفاده نمود.

لوح های سنگی را معمولا" به صورت دیواری(دارای قاب و یا بدون قاب و برای نصب برروی دیوار) ، دارای قاب جعبه ای(قاب جعبه ای از جنس چوب و یا مخمل می باشد) و رو میزی می سازند .

یکی از خدمات ارائه شده در نشانه ساز، طراحی و ساخت انواع تندیس و لوح تقدیرسنگی می باشد که در حال حاضر جایگاهی برجسته را در حوزه های تاریخی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، علمی،تجاری و ... به خود اختصاص داده است.


[ بازدید : 82 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
بج سینه یک نشان کوچک غالبا فلزی است که صاحبان برندها برای یکسان سازی پوشش و معرفی مجموعه خود از آن استفاده می‌کنند. این وسیله برروی البسه مختلف مانند کت ( آقایان) یا مقنعه (بانوان) و … وصل می‌شود.
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به طراحی و ساخت انواع بج سینه، تندیس، مدال، مارک، لیبل و پلاک است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]