بج سینه گروه نصر

دوشنبه 15 آذر 1400
9:13
نشانه ساز

بج سینه گروه نصر با استفاده از آلیاژ برنج و با آبکاری طلا مات و براق به روش اسید کاری و نوع اتصال مگنتی و سوزنی تولید شده است. برای افزایش کیفیت عملیات دور برش و اره کاری دستی نیز روی این بج پیاده سازی شده است تا لوگوی این شرکت نمای مناسب تری پیدا کند. این بج فلزی زیبا جز نمونه کارهای زیبای شرکت نشانه ساز می باشد.

بچ سینه فلزی پرکاربردترین و مهمترین نوع بج سینه است که زیبایی و استحکام مناسبی دارد. بج فلزی به چهار خانواده مهم تقسیم می‌شود.

  • بج برنجی ۲- بج آلومینیومی ۳- بج استیل ۴- بج سربی

قیمت بج فلزی باتوجه به انواع گوناگونی که دارد وابسته به عوامل مختلفی مانند جنس، نوع طرح، چاپ یا حک بودن بج، تعداد رنگ و… است. به طورکلی بج سینه استیل نسبت به سایر بج‌های فلزی قیمت مناسب‌تری دارد. دلیل آن هم قیمت ارزان‌تر استیل نسبت به سایر فلزاتی است که در صنعت بج سازی مورد استفاده قرار می‌گیرد. بج سربی نیز با قالب‌های ریخته‌گری تولید و ساخته می‌شود. هزینه نهایی این بج نیز نسبتا مناسب است. اما اگر کیفیت و زیبایی الویت اصلی برای شما است، استفاده از بج برنجی به شما توصیه می‌شود.

دو نمونه متداول بج برنجی، بج مات و براق و بج رنگی است. بج مات و براق نسبت به بج رنگی هزینه کمتری دارد. قیمت نهایی بج رنگی نیز به تعداد رنگ مورد استفاده در آن بستگی دارد. با افزایش تعداد رنگ‌ها، قیمت نهایی بج رنگی نیز افزایش می‌یابد. نوع برش دور بج نیز در هزینه نهایی آن بسیار موثر است. بج آلومینیوم آنادایز نیز بیشتر به صورت اتیکت کاربرد دارد. این اتیکت فلزی قیمت نسبتا بالایی دارد و اکثر توسط سازمان‌هایی همانند مترو، بانک و … سفارش داده می‌شود. قابلیت چاپ بالای آن باعث شده است که روند استفاده از این بج طی سالهای اخیر افزایش یابد.


[ بازدید : 31 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
بج سینه یک نشان کوچک غالبا فلزی است که صاحبان برندها برای یکسان سازی پوشش و معرفی مجموعه خود از آن استفاده می‌کنند. این وسیله برروی البسه مختلف مانند کت ( آقایان) یا مقنعه (بانوان) و … وصل می‌شود.
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به طراحی و ساخت انواع بج سینه، تندیس، مدال، مارک، لیبل و پلاک است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]