پلاک مطب دکتر مهران ابراهیمی

دوشنبه 15 آذر 1400
9:11
نشانه ساز

پلاک مطب دکترمهران ابراهیمی فوق تخصص آلرژی، آسم، ایمونولوژی توسط گروه نشانه ساز طراحی و تولید شده است. این پلاک از جنس استیل نقره ای ۰٫۶میلی متری است که با فرآیند چاپ طرح (اسیدکاری) به صورت دقیق و با ظرافت بالا بر روی استیل نقش بسته است و با استفاده از رنگ کارهای مجرب و رنگ با کیفیت کوره ای، این پلاک تولید شده است.

در ساخت پلاک استفاده از استیل گزینه خوبی است و معمولا به روش خوردگی ساخته می‌شود. در این روش قسمت‌‌هایی که باید طرح بر روی آن چاپ شود مشخص می‌شود. سپس از اسید استفاده می‌شود تا طرح روی آن حک شود. البته حکاکی روی پلاک با لیزر نیز قابل انجام می‌باشد، اما با توجه به هزینه بالای این روش معمولا از آن استفاده نمی‌شود. پس از آن که طرح روی پلاک حک شد، مرحله رنگ آمیزی آغاز می‌شود. پس از آنکه رنگ دلخواه مشتری روی کار رنگ آمیزی شد آن را در کوره قرار می‌دهند. در این مرحله رنگ خشک شده و کاملا بر روی کار تثبیت می‌شود. این نوع رنگ آمیزی بسیار با دوام است. همانطور که قبلا بیان کردیم به دلیل خاصیت استیل سعی می‌شود از رنگ‌های تیره در روی آن استفاده شود. این کار باعث خوانایی بیشتر متن درج شده روی آن می‌شود.

پلاک فلزی استیل به دو دسته کلی براق و خش‌دار تقسیم‌بندی می‌شود. استیل براق خود به دو دسته ساده و استنلس تقسیم می‌شود.از استیل ساده معمولا در ساخت تابلوهای راهنما استفاده می‌کنند. این پلاک محدوده قیمتی پایین‌تری دارد. عیب این نوع استیل این است که نباید درجای مرطوب یا در معرض مواد اسیدی و قلیایی قرار گیرند. در این صورت به مرور از بین می‌رود و زنگ می‌زند.

نوع دیگر استیل براق، استنلس استیل نام دارد. این پلاک استیل با کیفیت‌تر بوده و حتی می‌توان آن را شست و شو داد. عمر بالا و قابلیت استفاده در کارخانه‌ها محیط‌های صنعتی یا مناطقی که دمای هوا بالاست، مزیت اصلی آن می‌باشد.

استیل خش دار نوع دیگری از پلاک استیل است. این استیل به دلیل داشتن ظاهر و طرح خشی که دارد بسیار زیباست. از این نوع استیل برای ساخت تابلوهایی که در محیط خارجی و فضای باز، یا آسانسور یا کارخانه‌ها قرار می‌گیرند، استفاده زیادی می‌شود. از مزیت‌ دیگر آن می‌توان به مقاومت بالا در مقابل رطوبت و گرما اشاره نمود. استیل خش‌دار تا حدودی تیره‌تر از استیل براق است. درنتیجه می‌تواند تا حدودی از بازتاب نور جلوگیری نماید.


[ بازدید : 22 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
بج سینه یک نشان کوچک غالبا فلزی است که صاحبان برندها برای یکسان سازی پوشش و معرفی مجموعه خود از آن استفاده می‌کنند. این وسیله برروی البسه مختلف مانند کت ( آقایان) یا مقنعه (بانوان) و … وصل می‌شود.
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به طراحی و ساخت انواع بج سینه، تندیس، مدال، مارک، لیبل و پلاک است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]