تندیس جشنواره غذای ایرانی (شبکه جهانی جام جم)

دوشنبه 15 آذر 1400
9:09
نشانه ساز


غذای ایرانی همیشه ازجایگاه ویژه ای در آشپزی جهان برخوردار بوده است. شبکه جهانی جام جم مسابقاتی را تحت عنوان غذای ایرانی آغاز کرد. در پایان این مسابقه و در کنار سایر جوایزبه نفرات برگزیده تندیس زیبای جشنواره غذای ایرانی را نیز به عنوان یادبود این مسابقه اهدا کرد. این تندیس پلکسی گلس زیبا توسط گروه نشانه ساز طراحی و ساخته شده است.

علاوه بر تندیس پلکسی گلس سفارشی که طراحی و ساخت آن براساس سلیقه مشتریان گرامی می باشد. امروزه استفاده از تندیس آماده در مراسمات تجلیل و گرامیداشت بسیار رایج و پررونق است. گاهی به علت نداشتن زمان کافی یا صرفه‌جویی در هزینه، مشتریان ترجیح می‌دهند از تندیس آماده استفاده کنند. این نوع تندیس، که به آن تندیس فوری نیز می‌گویند باعث سرعت بخشیدن به کار شما می‌شود. متریال مورد استفاده در تندیس فوری غالبا" پلکسی گلس می باشد.

تندیس کریستال یا شیشه‌ای یکی از انواع مهم و اصلی یادبود می‌باشد. قابلیت چاپ بر روی شیشه و کریستال این نوع یادبود را برای حکاکی‌های چهره و تصویر بسیار سازگار کرده است. افزون بر این موارد تندیس شیشه ای برای حک متن نیز بسیار مناسب می‌باشد. تمامی این ویژگی ها به علاوه کیفیت و درخشش ظاهری آن، تندیس‌های کریستال را به یک یادبود ارزشمند و خاص تبدیل کرده است.

تندیس حجمی فلزی خاص‌ترین نمونه تندیس می‌باشد. گام اول در ساخت تندیس حجمی، طرح اولیه آن است. این نوع تندیس‌ به واسطه طرح‌خاص و جالب توجه خود شناخته می‌شود. در گام نخست طراحان حرفه‌ای و متخصص با الهام گرفتن از رویداد موردنظر و لوگو یا نماد میزبان همایش، طرحی خاص و ویژه را طراحی خواهند کرد. طراحی سه بعدی اولیه، تجسمی واقعی از تندیس تهایی خواهد بود. پس از اینکه این طرح مورد پذیرش سفارش دهندگان آن قرار گرفت، مواد اولیه مورد نظر برای ساخت آن را انتخاب خواهند کرد.ماده اصلی در ساخت این نوع تندیس فلزاتی نظیر سرب، زاماک، برنج و … است. به همین علت به آن تندیس فلزی نیز می‌گویند. این مواد اغلب فلزی باعث می‌شود که این یادبود نسبت به تندیس آماده و کریستال وزن بیشتری داشته باشد.


[ بازدید : 31 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
بج سینه یک نشان کوچک غالبا فلزی است که صاحبان برندها برای یکسان سازی پوشش و معرفی مجموعه خود از آن استفاده می‌کنند. این وسیله برروی البسه مختلف مانند کت ( آقایان) یا مقنعه (بانوان) و … وصل می‌شود.
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به طراحی و ساخت انواع بج سینه، تندیس، مدال، مارک، لیبل و پلاک است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار نمای چوبی چوب نما مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]