مارک سیلیکونی استیکر بامزی

دوشنبه 15 آذر 1400
8:34
نشانه ساز

مارک سیلیکونی، یک انتخاب زیبا، بی نظیر، کاربردی با ماندگاری بالا بوده است. این نوع مارک برای بهره برداری در صنایع تولیدی مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. از جمله این صنایع می توان به صنعت تولید سرویس های سیسمونی نوزادان و کودکان اشاره نمود.

مارک سیلیکونی استیکر بامزی به سفارش شرکت تولیدی کریمی و پسران برای نصب برروی سرویس های چوبی و فلزی(سیسمونی) کودکان ساخته شده است. طراحی و ساخت این مارک توسط متخصصین و مشاورین شرکت نشانه ساز صورت گرفته است. این شرکت پس از انجام طراحی طرح مورد نظر و برای تولید مارک سیلیکونی استیکر بامزی از متریالی که از جنس سیلیکون می باشد استفاده نموده است.

مهمترین قسمت برای تولید این مارک تهیه قالب می باشد که بایستی با دقت و ظرافت بالا انجام گردد. سپس مواد سیلیکونی به همراه رنگ های درجه یک به داخل قالب تزریق می شوند. در نهایت و پس از خنک شدن مواد مارک سیلیکونی با کیفیت بالا تولید و ارائه می گردد.

تولید مارک سیلیکونی با روش قالب‌گیری انجام می‌شود. در کارگاه با توجه به طرح ابتدا قالب آن را می‌سازند. هر چه قالب بهتر طراحی شود محصول نهایی باکیفیت تر خواهد بود. تعداد رنگ در طرح بیانگر تعداد مراحل قالبگیری است. به ازای هر رنگ در طرح، به همان ترتیب ماده سیلیکون درون قالب تزریق می‌شود. در حالت معمول از سه رنگ برای طرح استفاده می‎‌کنند. این امر باعث می‌شود که سه مرحله قالب‌گیری ادامه داشته باشد. پس از پایان مراحل قالب‌گیری محصول نهایی با توجه به محصول به آن قسمتهای دیگری اضافه می‌کنند. در تولید جاسوییچی سیلیکونی پس از اینکه قسمت سیلیکونی آماده شده به آن بندی فلزی افزوده می‌شود که کلید در آن قرار می‌گیرد. در تولید دستبند سیلیکونی در انتهای کار به آن گیره ای متصل می‌کنند که به کمک ان دستبد بسته می‌شود.


[ بازدید : 26 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
بج سینه یک نشان کوچک غالبا فلزی است که صاحبان برندها برای یکسان سازی پوشش و معرفی مجموعه خود از آن استفاده می‌کنند. این وسیله برروی البسه مختلف مانند کت ( آقایان) یا مقنعه (بانوان) و … وصل می‌شود.
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به طراحی و ساخت انواع بج سینه، تندیس، مدال، مارک، لیبل و پلاک است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]